HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Ön mire költené a lottó ötöst?

2014.02.08. 15:16 dívamacska

A férfi a háznál a minap vízidisznókat nézegetett valami cukiságoldalon, és nagyon lelkes lett tőlük. Tegnap elő is állt az ötlettel, hogy kellene nekünk itthonra egy vízidisznó. Mondtam neki, hogy egyrészt az egy mocsaras-vizes környezetet kedvelő állat, és az egyébként sem túl nagy kertünk nagy részét nem szeretném egy Amazonas-ártér imitálására feláldozni, vízililiomokkal meg anakondákkal, másrészt a vízidisznó társaságkedvelő állat, szóval minimum kettő kellene belőle. Ettől sajnos csak még lelkesebb lett, mert szerinte több vízidisznó még jobb, mint egy, az ártér ellene meg azt mondta, elég nekik egy felfújható medence, de szerintem nem.

Igazából nem lenne ellenemre a dolog, mert magam is nagy rajongója vagyok a fajnak, és utánanéztem, mások is tartanak otthon vízidisznót. Állítólag igazán megnyerő modorú, barátságos állatok. Szóval megbeszéltük, hogy amint nyerünk a lottón, veszünk egy kúriát kéthektáros ősparkkal, és jöhetnek a cocák a privát mocsarukba. Addig marad a veteményes.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr455804937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.02.10. 19:49:43

Érdekesek a férfiak, mindig az kell nekik ami a legjobban hiányzik. Tiednek vízidisznó, enyémnek meg még egy gyerek mikor már 45 éves voltam. Mondtam neki, még ha nyernénk a lottón, akkor sem. Erre megkérdezte: És ha befesteném a hajam feketére? Na ezen elgondolkodtam. Mármint hogy lehet valaki ilyen idióta. Azóta elmúltam 45, ő meg ősz maradt. Kíváncsi vagyok legközelebb mit szeretne...

dívamacska 2014.02.10. 22:03:09

Itt nálunk most egyetértés van, mert vízidisznót igazából én is szeretnék, több gyereket viszont egyikünk se.

2014.02.11. 10:58:38

@dívamacska: DD Mi csak a lottó ötösben értünk egyet. Mármint hogy az jó lenne...

globálnyik 2014.02.11. 17:17:59

...a vízidisznót már én is kinéztem magamnak, és olyannyira utánajártam, hogy sikerült kiderítenem, hogy Magyarországon nem legális tartani...(javítsatok ki, ha azóta változott a helyzet). Így most új "már csak ez hiányzott" projekten töröm a fejem :D de ha lesz vízidisznótok, 2, lehet menni majd látogatni?

dívamacska 2014.02.11. 20:43:33

@globálnyik: Nem baj, majd átfestjük borznak.
süti beállítások módosítása