HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

A közös munka öröme

2018.05.24. 14:18 dívamacska

Két év után végre lehetőségünk nyílt ismét kertszerű izét varázsolni az emeletépítés formájában ledobott atombomba helyén maradt sívó pusztaság helyett. Két kibaszott robikapát is kölcsönkértünk, mind a kettő beadta a kulcsot. Így az utolsó harminc négyzetmétert én ástam fel, kézzel. Ezt az alábbi négyütemű gyakorlat képében kell elképzelni:

1. Állok az ásóval, jobb oldalon szorosan mellettem a Szetter, orrát az ásónyom leendő helyére tartva (várja a felszínre kerülő pajorokat).

2. Ások egy nyomnyit, megforgatom a földet.

3. Így szólok a Szetterhez: "Alma, légy szíves, menj arrébb!"

4. A Szetter szigorúan egy lépést tesz jobbra, én szintén, és ismét tudok ásni egy ásónyomnyit.

Elsőre kicsit macerásnak tűnik, de már jól összeszokott páros vagyunk, elég haladósan ment a munka. Így hát amikor megjelent mögöttem a férfi a háznál, szemrevételezni a haladást, joggal mondhatta:

- Ha most a Napirajzban lennénk, azt mondanám: "Lendületesen, jó stílusban ásol, Matild!"

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr9713998728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pallasmacska 2019.05.02. 09:10:11

Izé, nem mintha közöm lenne hozzá, de minden rendben veled?

Satiy 2019.05.02. 23:37:24

@pallasmacska: Nahát, nekem is pont ma jutott eszembe montag, kb másfél évente megnézem mizu és hiányolom a posztokat én is.

zsuzska169 2019.05.05. 09:24:45

Mindenkinek most? :D
Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolvasni a rengeteg bejegyzést, hogy naprakész legyek.
süti beállítások módosítása