HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.01.27. 15:41 dívamacska

A Behind the wheel megy a rádióban. Mindig elcsodálkozom, hogy kisklapec koromban, amikor a Depeche a csúcson volt, mennyire nem szerettem, most meg milyen jó zenének tartom. Akkoriban Alice Coopert preferáltam, persze arra is rájöttem időközben, hogy meglehetősen gagyi, a legtöbb száma kifejezetten szar. Na mindegy, lényeg, hogy - remélem - jó felé görbült az ízlésem. Semmi dolgom nincs és ezt utálom. Meggyőződésem, hogy a szexuális érdeklődés csökkenése /elvesztése partnerünk irányába két dolgot jelenthet: 1. már szar vele és nem ér annyit, hogy megpróbáljunk változtatni, egyszerűbb lepattanni. 2. közelg a halál. Legnagyobb rémületemre kezdem a nem-bánom-ha-ma-nem-szindróma jeleit észlelni magamon, bár tegnap egész jót kuffantottunk. Velem nem szokott ilyen történni! (mármint az érdeklődés elvesztése, nem a kuffantás, a múlt évben hál' istennek futott a szekér) Az, hogy nem vagyok szerelmes, nem újdonság, eddig sem voltam. Lehet, hogy kéne? De kibe? Persze lehet, hogy a 2. verzió játszik, és titkos féreg foga rág. Ebben az esetben remélem, hogy gyorsan rág, mert nincs kedvem sokáig haldokolni, nem vagyok én operaénekes. Az is aggasztó, hogy bundázatomat is kezdem elhanyagolni. Nem is tudom mikor gyantáztam a puncim utoljára, a lábamról nem is beszélve, na és a hónaljkutya? Ezen e héten a tettek mezejére lépek! Lehet, hogy elvérzek a szőrtelenítőgép tárcsái között, de holnap megyek teljes test masszázsra, és elsüllyedek szégyenemben, ha beletúrnak a sípcsontomat borító ősbozótosba. Még mindig nincs semmi dolgom, egyébként is gyötör a létbizonytalanság, a végén fogom és elmegyek pincérnőnek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr865333527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bette · http://www.google.com/ 2011.07.06. 06:34:33

Great hammer of Thor, that is powerfully hpelful!

Xadrian · http://www.google.com/ 2011.07.06. 19:00:09

You’ve got it in one. Couldn’t have put it bteter.
süti beállítások módosítása