HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.07.15. 09:48 dívamacska

Tegnap este elmerengtem rajta, vajon van-e olyan emberi lény, aki egyszerűen mindenki számára űberelhetetlen top az ágyban. Azt ugye azért mindenki érzékeli, hogy tűrhető, jó, vagy húbazdmeg kategóriás a partner, és valószínűleg még senki sem találkozott kizárólag húbazdmegekkel. Ugyanez minden bizonnyal fordítva is igaz, azaz mi sem kerültünk be minden partner top 3-jába. Annyi szerencsénk van, hogy ezek általában oda-vissza mennek, szóval ha a magam kis életét nézem, akiknél sanszos, hogy nem vagyok toplistás (max 2 ember. Remélem.), hát azok mellett nekem sem egy végeérhetetlen orgazmussorozat volt az életem, és akkor még finom voltam és nőies. Szar volt velük na, mondjuk ki kereken. Szóval ziher, hogy mindenkinek vannak ilyen kis kudarcai, de így kell-e ennek lennie? Vajon azok, akikkel nekem szar volt, mivel tartják maguk mellett - őszinte döbbenetemre - hosszú ideje az új barátnőjüket? Három lehetőség van: 1. Barom vagyok, és nem ismertem fel egy igazi szexistent. Ez gyakorlatilag kizárt. 2. A nő nem igényli a jó szexet, vagy egyáltalán nem érdeklik a test vágyai, örül, hogy egy gyors reszeléssel letudja a napi penzumot. 3. Kurva jó nekik együtt, szóval anno kettőnk között volt a gond. De mi lehetett az? Miért van, hogy egyesekkel akkor sem tudsz igazi fesztelen hangulatot kialakítani, ha már nem először ébredsz mellette? Van akivel már akkor bizalmasabb a viszony, mikor még meg sem döntött, és van, aki előtt akkor sem finganál, ha valami szencsétlen véletlen folytán húsz éve házasok lennétek. Rejtélyes dolgok ezek. Szóval azt hiszem, nagyon nagy teher lehet, ha valakit kikiáltanak szexbálványnak (én már csak tudom, he-he), mert mindenki, akivel lefekszik, felülmúlhatatlan élményt vár, szóval a szerencsétlen szexbálvány valószínűleg mindenkinek csalódást okoz. Tanácsom tehát: ne dőlj be! Utasítsd vissza, hogy szexbálványt csináljanak belőled, és boldog ember leszel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr925333743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása