HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.08.11. 09:32 dívamacska

Utolsó nap tiszteletemet tettem a szigeten, ami nem túl fényesen indult, mert fél órát vártam a bechermalacra a bejáratnál a tűző napon, és amikor már kezdtem rosszul lenni (a meleg az a dolog, amivel percek alatt ki lehet készíteni), megcsípett egy darázs is. Soha életemben nem voltam allergiás a csípésére, de évek óta nem volt hozzá szerencsém, ezért rögtön eszembe jutott, mi van, ha közben allergiám alakult ki, amiről nem is tudok, és perceken belül kimúlok anafilaxiás sokkban, amitől persze éreztem, hogy mindjárt pánikba esek, jaj, kihez forduljak segítségért, hol van már az a rohadt disznó, érzem, ahogy bedagad a torkom és lassan elkezdek fulladozni. Pár perc rettegős várakozás után belenyugodtam, hogy nem lesz itt anafilaxia. A rendezvényen inkább az ensz megfigyelők csoportjához sorolnám magunkat, öreges ide-oda mászkálás, vonszolódás a hosszúlépésekkel a mancsunkban a sziget egyik végétől a másikig, hátha valami jót is hallunk. Malac szerint a faithless unalmas volt, szerintem nem, de a kurva nagy tömeg miatt inkább átmentünk a mexikóiakra, akik most is klasszak voltak, csak tavaly már láttam. Sikerült megakadályoznom, hogy valami kéttagú ősdrumfaszomra elcipeljen, de bosszúból rossz felé kalauzolt (tudom, hogy direkt csinálta), eltévedtünk, és késve értünk lajkó félixre, de van igazság a Földön, mert én szépen végighallgattam, nagyon klassz volt, ő meg ezalatt csak bolyongott körbe-körbe, nem tudta, hogy hol van. Hogy hogyan sikerült eltévednie, mikor kettő méterre álltunk a színpadtól, rejtély.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr355333797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása