HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2005.07.07. 13:33 dívamacska

Tegnap felvételiztem. Úgy megörültek nekem, mikor kiderült, hogy konyítok némileg a dologhoz, és nem a papír kell, hanem tényleg érdekel ez az egész, hogy gyakorlatilag ott helyben megígérték, hogy felvesznek, és majd mindenben segítenek, épp csak állást nem ajánlottak. Szép dolog a lelkesedés. A jövendő osztálytársaimat elnézve csüggedés vett rajtam erőt, nyomi volt az összes, egy lányt kivéve, akivel váltottam pár mondatot, a többivel természetesen nem álltam szóba. Két nő rögtön megrendezte a csak nőkre jellemző nagy és hirtelen összebarátkozós jelenetet, talán a budira is együtt mentek, hozzájuk csapódott egy előnytelen külsejű fiatalember, akin látszott, maga sem hiszi, hogy sikerült két lánnyal pikk-pakk összemelegednie, ezért lelkes volt és 'szellemes', időnként körülnézett, mindenki látja-e, mekkora hódító és jófej is ő. Mind láttuk. Hogy a többiek mit gondoltak, nem tudom. Én nem ülök velük egy padba, az ziher, egyedül az aggaszt, hogy pont az ilyen típusúak szoktak minden órán ott lenni, és jegyzetelni. Ez még kínos lehet a vizsgaidőszaki jegyzethajkurászáskor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr605334169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása