HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.05.17. 10:14 dívamacska

Tegnap meghökkentő dolgot láttam. Először csak arra figyeltem fel, hogy ott megy egy nő meg egy kislány, és a nő milyen vicces, katicabogaras bőröndöt húz maga után, olyan kihúzhatós fogantyúsat, ami tehát nyuggertalicskaként is funkcionál, nahát, mondom, nem szégyelli magát, felnőtt ember létére ilyen bőrönddel jár. Aztán jobban megnéztem, és rá kellett döbbennem, hogy igen, ez nem bőrönd, ez bazd meg, iskolatáska. A bőröndgyártók meglátták a piaci rést: a szerencsétlen kölyköknek már olyan nehéz táskát kell hurcolniuk, hogy a bőröndkészítési metódust nyugodtan lehet alkalmazni az iskolatáska-gyártásban is. Szóhoz sem jutok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr205334634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása