HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2011.01.01. 19:29 dívamacska

Sosem voltam egy szilveszterezős típus, de az érzés, hogy már megint csak én nem ihatok, mert terhes vagyok, plusz sofőr, heves vágyat ébresztett bennem az azonnali szilveszteri berúgásra, így meg is fogadtam, hogy jövő ilyenkor, amikor már se nem szoptatok, se terhes nem leszek, lepakoljuk a gyereket valamelyik nagyszülőnél, én pedig oly módon iszom magam eszméletlenre, mint Banderas felesége a 4 szobában, mire a férfi a háznál csodálkozva kérdezte, hogy de hát akkor nem követjük az ír módszert (vagy terhes vagy, vagy szülsz, vagy szoptatsz, vagy egyszerre mindhárom), de nem, erre nem vagyok hajlandó. Ez az elhatározásom csak megerősítést nyert, amikor hajnalban hazafelé fuvaroztam az italos népeket, és a férfi a háznál mellettem Bánhidi László hangját utánozva utasítgatott, miközben direkt böködött is, hogy hergeljen, én meg ordítottam vele, hogy ne baszogassom vezetés közben, mert vele ellentétben nekem csak két hónapja van jogsim, sötétben pedig alig látok valamit, inkább csak megérzés útján érzékelem az utat. Ha nem ihatok hamarosan egynél több sört, végleg elveszítem a humorérzékemet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr45335064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása