HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Csőstül, az

2014.09.09. 21:35 dívamacska

Anyámék múlt hét kedden leléptek két hétre nyaralni. Rá egy napra a férfi a háznál ajánlatott kapott két heti munkára németbe'. Így ő is lelépett. De közben apósomnak az a remek ötlete támadt, hogy akkor ők is elmehetnének nyaralni.* Holnapután indulnak. Most igazából azon izgulok, hogy ne most törjem el a lábam, vagy kapjon valamelyik gyerek kruppos rohamot az éjszaka közepén, mert akkor kurvára meg leszek lőve. És persze még az eső is esni fog. Mindez úgy, hogy a nagynak csak 22.-én, a kicsinek csak 29.-én kezdődik az ovi, illetve a bölcsi. És még pénzem is kevés van. Eddig a szeptember volt a kedvenc hónapom, de lehet, hogy ez most megváltozik.

* Nem hiszem, hogy feltűntek neki az olyan apróságok, mint hogy én szálegyedül vagyok hetekig a gyerekekkel, sógórnőmnek meg másfél hete született meg a negyedik gyereke.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr546684355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

málé mackó 2014.09.09. 23:30:12

A sógornőmnek másfél hete született meg a negyedik gyereke résznél erősen elgondolkodtam, hogy mi rokonok vagyunk-e a távolabbi fajtából, de azt hiszem ez képtelenség. Egyrészt földrajzilag máshol éltek, mint az én családom távolabbi fajtája, másrészt olyan karizmatikus személyiséged lehet élőben, ami az én családom távolabbi fajtáját teljesen megosztaná, mert ők nem olyan fajták. Harmadrészt pedig ki van zárva a távolabbik fajtáéknál az após jelenség.
Mondtam már, hogy az én sógornőmnek másfél hete született meg a negyedik gyereke? Tényleg így történt.
De hogy a posztod valós félelméhez is hozzászóljak: vigyázz magadra és a szuttyogó mocskos kiscipőkre fókuszálj a tocsogós napokon, amik legalább annyi izgalmat jelentenek mint a családi nyaralás kliséi.

CsÁgiiii 2014.09.10. 15:41:11

Szia
Képzeld, végig olvastam a blogod.
Az elejétől bizony. Szuper volt.
Kérlek, hogy írj sokat majd, mostantól pedig drukkolok, hogy minden simán menjen, a gyerekek rendben legyenek minden tekintetben. Valami játszóház a környéken? Bár ha kevés a pénzed ez nem jó ötlet.
Szia, Ági

dívamacska 2014.09.11. 13:27:52

@CsÁgiiii: Már nem érdekel a pénz, ami kevés van, szórakozásra fogom elherdálni:-)

CsÁgiiii 2014.09.11. 13:29:47

@dívamacska:
hát muszáj túlélned valahogy.
a másik meg: megérdemled!
süti beállítások módosítása