HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.01.23. 12:46 dívamacska

Tegnap sikeresen eltöltöttem pár órát egy kórház folyosóján ücsörögve, és rá kellett hogy jöjjek, sürgősen be kell biztosítanom magam arra az esetre, ha én is ilyen vegetáló, üres tekintetű, az élettől már semmit nem váró - nem is várható - zombivá válnék. A sürgős bebiztosításon egy jó barátot értek, aki kegyeskedik fejbe lőni. Egy öreg bácsi sírva fakadt, mert sokat kellett várnia, a felesége - vagy valakije - láthatólag retardált volt és nem tudott normálisan beszélni, de azt a keveset is olyan idegesítően csinálta, hogy azt hittem, belerúgok, amiért persze kellően szégyelltem magam, szóval mindenki frusztrált és ideges volt. A maradék öregek hangosan szidták a mai fiatalokat, mert nekünk nem kell a nyári szünetben tehenet őriznünk, és jódolgunkban nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Egyedüli fiatalként a folyosón lehajtottam a fejem és némán szégyenkeztem mindenki nevében, aki még nem érte el a hatvanat/sosem őrzött tehenet. Ezután el kellett rohannom egy kiállítás megnyitójára, hát az valami minősíthetelen volt. A megnyitó beszédben a banya olyan dolgokat mondott, hogy az embernek égnek állt a haja. A művészek szopták egymás faszát, mindenki gratulált - én is - mint egy esküvőn vagy temetésen, pedig egy nagy rakás szar volt az egész, de nem számít, elmondhatják, hogy "...a legutóbbi kiállításomon...". Én is összeütök valami semmitmondó szart, összefekszek valami művészistennel, aztán kiállítok orrba-szájba. Az a baj, hogy már mindenre el lehet mondani, hogy művészet, és ha valaki szerint nem az, akkor bunkónak, unintelligensnek kiáltják ki, aki nem tolerálja a művészetet és akadályozná a művészi kibontakozást és önmegvalósítást. Könyörgöm, mi abban a művészet, hogy lefényképezek egy falat, amin semmi nincs, szarok a fények és a színek? És ebből csinálok százat? Meg becsomagolom a Parlamentet 50 milláért? Esküszöm, egy kezemen meg tudnám számolni, hány tehetséges művésszel találkoztam életemben, pedig találkoztam párral. Na mindegy. Elbaszott idő volt, az ördög útja.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr165333525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Starleigh · http://www.google.com/ 2011.07.06. 01:29:52

It's spooky how celevr some ppl are. Thanks!

Cordelia · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 14:30:32

This article achieved exactly what I watend it to achieve.

Fanni · http://www.google.com/ 2011.07.08. 09:22:06

That saves me. Thanks for being so senslibe!
süti beállítások módosítása