HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.05.18. 16:43 dívamacska

A mai fodrászati élményem sem maradt el a többitől. A csaj késett 40 percet, félig hisztérikus állapotban esett be az ajtón, kiderült - mivel minden ott tartózkodó számára jól hallhatóan közölte -, hogy a volt pasija el akarja vágni a torkát, meg ilyenek. Az idegállapota már eleve aggasztó volt (mégiscsak egy ollóval hadonász a torkom körül), de mikor bejött egy fickó, aki közölte, hogy a volt pasi kint várja a csajt, hogy "normálisan beszéljenek", erre a csajszi azt mondta, hogy kimegy, csak előbb befejezi a vendéget, azaz engem, kísértésbe estem, hogy kösz, majd máskor. Amíg vágta a hajam, olyasféle rémképekkel szórakoztattam magam, mint hogy beront az ex, nekiesik a nőnek, az olló pedig a szememben landol (a hétvégén láttam a Kill Bill 2-t, onnan az ihlet). Már láttam magam, amint Elle módjára, őrjöngve keresem a szemgolyómat. Elfele menet láttam a fickót, egy szoláriumozott kis seggfejt, aki idegesen tipródott a sarkon. Jól esett volna, ha közölhetem vele, hogy mennyire nyomorult, szánalmas és férfiatlan alaknak tartom a fajtáját, az ilyeneknél már csak az a rosszabb - férfiban, nőben vegyesen -, aki öngyilkossággal fenyegetőzik elhagyás esetén. Ideggyenge, semmirekellő banda.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr855333630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobbe · http://www.bing.com/ 2011.07.08. 08:06:37

Big help, big help. And superlative news of csorue.
süti beállítások módosítása