HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.06.05. 15:39 dívamacska

A nők lapja évszakok című sajtótermék tesztjéből megtudtam, hogy tele vagyok szexuális gátlásokkal. Felhördültem, olvasva az eredményt, ezért megnéztem, melyik kérdésre melyik válasz mennyit ért. Meg vagyok nyugodva. Ha azért minősültem viktoriánus korból ittmaradt, a széklábra is harisnyát húzó, a testiségtől állítólagosan rettegő szűzkurvának, mert (1) ha gondom van az ágyban valakivel, azt csak vele beszélem meg és nem kérem ki harmadik, negyedik stb személy tanácsát, (2) ha lenne gyerekem, nem mondanám el neki a szexuális kalandjaimat és ballépéseimet, (3) nem a világ előttt élem nagytotálban a nemi életem, (4) nem jelölök ki minden héten legalább egy napot arra, hogy akkor most beszéljünk a szexről, (5) nem tudom százalékban mérni, pontosan hány százalékban függ a boldogságom a klassz szexuális élettől, hát akkor bazd meg, gátlásos vagyok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr405333663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heloise · http://www.bing.com/ 2011.07.05. 22:06:10

Cheers pal. I do appreciate the wtrinig.

Taran · http://www.google.com/ 2011.07.06. 14:24:19

Hey, subtle must be your mdilde name. Great post!

Jahlin · http://www.google.com/ 2011.07.09. 09:39:29

Hey, that's powerufl. Thanks for the news.
süti beállítások módosítása