HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.06.08. 13:35 dívamacska

Miután tegnap kijelentettem magamról, hogy tök logikusan cselekszem és gondolkodom, elmentem a boltba, hogy táplálékot vegyek a macskáknak és sört magamnak azon kellemetlen óra idejére, míg leengedem a hűtőt, mert a mélyhűtő ajtaját már nem lehetett kinyitni, így elzárt engem a saját, jogos táplálékomtól. Nem volt viszont megfelelő hűtött sör. Sebaj, gondolta a logika bajnoka, majd otthon behűtöm. Hazaérve kihúztam a hűtőt, kirámoltam belőle mindent, kivettem a sört a táskámból, a hűtő felé fordultam, majd villámcsapásszerűen hasított belém a felismerés az áram hiánya és a hűtő hűtési képességeinek megszűnése közötti összefüggésről. Logikus gondolkodás, mi? Hülye gyerek. - sommáztam - a körülmények kényszerítő erejének hatására megmásított - véleményemet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr595333666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyanna · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 08:22:28

I bow down hbumly in the presence of such greatness.

Tangie · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 17:33:40

Articles like this are an example of quick, helpful asenrws.
süti beállítások módosítása