HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2005.02.06. 16:59 dívamacska

Elmentem ma az állatkertbe. Kezd gyanús lenni nekem ez az intézmény, szerintem hazudnak a lajhárról, nincs is nekik, nekem legalábbis még sosem sikerült látnom. Természetesen megint ostoba családokkal volt tele a hely, akik feszt üvöltöztek, meggyőződésük volt, hogy a vadállatok simogathatók, nekem kellett rászólnom  a kölyökre, hogy ne buzerálja azt a majmot, ki is van írva, hogy nem szabad piszkálni, az ostoba tehén anyja meg csak tátotta mellette a mocskos pofáját, de bezzeg ha a majom harapott volna, az ilyenek rikácsolnak a leghangosabban, még a fókuszt is kihívják. A Pálmaház egyik oldalszárnyában, ahol aranyos repülőkutyák vannak, hosszú ideig egyedül voltam, teljesen közel jött minden madár, a repülőkutyák tisztogatták magukat, teljesen klassz volt minden, míg a fent említett család be nem rontott, anyu legott közölte - persze üvöltve - hogy jaj, ezek a denevérek olyan suttyó állatok, úgy utálom őket, olyan undorítóak. Faszé' jössz állatkertbe, idióta picsa? Ezekkel kellett aztán az akváriumházon is osztoznom, a majmos incidens után, a retardáltak telefonnal próbálták lefényképezni a folyamatosan mozgásban - igen gyors mozgásban, ráadásul - lévő halakat, és persze fel voltak háborodva, hogy a halak basztak pózolni. Az a világ baja, hogy az ilyeneknek tényleg szent meggyőződésük, hogy ők a teremtés koronái, a természet meg az ő rabszolgájuk, és ha kiderül, hogy mégsem, még nekik áll feljebb. Köcsögök. Egyébként nagyon jó kis nap volt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr85334004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karinthia · http://www.google.com/ 2011.07.05. 13:50:43

This has made my day. I wish all psotigns were this good.

Jalen · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 13:50:14

Haha. I woke up down today. You’ve chereed me up!

Journey · http://www.bing.com/ 2011.07.08. 03:12:57

THX that's a great anwser!
süti beállítások módosítása