HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2005.08.15. 09:51 dívamacska

Minden bajom tetejébe ugye a kertészeti küldött egy levelet, melyben sajnálattal értesítenek, de nem értem el a jogszabályi minimumot pontszámban. Udvarias érdeklődésemre, miszerint mi a jó kurva életből kellett volna a diplomám mellett pontokat vinnem, talán a harmadikos gimnáziumi matekjegyeimből? azt a választ kaptam, hogy hát igen, valószínűleg hiba történt a pontok számolásánál, nyújtsak be írásbeli fellebbezést. Megtettem, vártam egy hetet, ismét telefon után nyúltam, mire közölték, hogy igen, megkapták, de még össze kell ülnie az egyetemi tanácsnak, mert ez nem kari szintű ügy. Mi a fene, ügy lettem a szenátus előtt, minő karrier, most már kíváncsian várom a végét, mi több, epekedve, mert hétvégén felbuzdítottak, hogy a kertészetin meg lehet tanulni traktort vezetni, ezt pedig semmi pénzért ki nem hagynám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr145334192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása