HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2005.11.08. 13:58 dívamacska

Ahhoz már kezdek hozzászokni, hogy az elmebeteg csoporttársaim csak 127, az adott ügyben nem érdekelt másik ember érintésével képesek egymással levelezni, ismételt figyelmeztetés ellenére is. Ma reggel viszont döbbenten láttam, hogy az egyik cunci (ki ő? nem is ismerem.) a teljes évfolyamnak elküldött egy meghívót, hogy aki nem tud mit kezdeni a szombat estéjével, csatlakozzon az ő programjához. Megnyitom a meghívót: a Magyar Cserkészlány Szövetség farmerbulijába invitálnak. A farmerbulin én először valami paraszt-mezőgazdasági dolgozói összejövetelt értettem, de tüzetesebb átolvasás után kiderült, a bulinak az fog egyéni színt adni, hogy mindenki farmerben lesz. Noha napi nyolc órát töltök azzal, hogy értelmetlen és értelmezhetetlen szövegeket próbálok felfogni és érthetővé tenni, a mottó kifogott rajtam: "Gyere el, fedezd fel a világot, és mutasd meg a legújabb farmered!" Most vagy én vagyok teljesen retardált, hogy nem látom a cserkészek és a farmergatyák közötti összefüggéseket és rejtett karmikus kapcsokat, vagy a cserkészek leragadtak pár évtizeddel ezelőtt, amikor farmerben járni még feltűnést keltett és valakinek érezhetted magad benne, vagy ez valami reklám. Komolyan nem értem, mi a célja a rendezvénynek, de valami azt súgja, rohadtul nem jönnék ki a megjelentekkel, bár gyötör a kíváncsiság, mert itt valami lappang. Miért farmer? Ennek kábé annyi értelme van, mintha én cipőbulit hirdetnék: Mindenki jöjjön cipőben! Vagy ez most olyan vicces próbál lenni, mint egy pizsamaparti (ami rém szánalmas találmány, amúgy)? Lehet, hogy vámpírbuli lesz, mint a Pengében...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr615334212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása