HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2006.01.17. 17:52 dívamacska

Tíz évvel ezelőtt volt szerencsém közelebbről megismerkedni az Illatos úti Állat-egészségügyi Teleppel. Miután egy héten át hiába kerestem gazdát a szemétdombról összeszedett három kutyakölyöknek, anyám zord utasításának megfelelően el kellett őket szállítani. Mivel senki nem tudott felvilágosítást adni állatmenhelyről (akkor még kevesebb is volt), mit sem sejtve bevittük a három kölyköt. Mit tudtam én, hogy itt nyolc nap után elaltatják a kutyákat. Állati mázli, hogy pont ott toporgott egy pasi a fiával, akik úgy megörültek annak, hogy a kölykök még nincsenek regisztrálva, ezért teljesen ingyen elvihetők, hogy a két kanit el is vitték házőrzőnek. Én akkor már természetesen bőgtem, a fiatal cigánylány, aki foglalkozott velünk, és baromi rendes meg kedves volt, kérdezte, hogy be akarom-e kísérni az utolsó kiskutyát a kennelekhez, szóval sirdogálva elindultam utána. Na, az nagyon durva volt. Mocskos, lepusztult, agyonzsúfolt ketrecek, bűz, ricsaj, és mindenek tetejébe végig a lábunknál ugrált egy teljesen torzszülött lény, mint valami nyúl-kutya keverék, és iszonyú elkínzott tekintettel bámult felfelé folyamatosan, szóval mikor odaértünk a kölyköknek fenntartott ketrechez, elkaptam a nő vállát, rárivalltam, hogy adja vissza a kutyát (igazság szerint inkább csak makogtam, már taknyom-nyálam egybefolyt), ő szó nélkül visszadta, én pedig megfordultam, és bőgve elrohantam, teátrálisan szorítva magamhoz a vinnyogó kis szőrcsomót, aki sejtésem szerint most éppen a vidéki birtok előszobájának radiátora előtt pöffeszkedve horkol, és meg se mozdul, ha anyám ráparancsol, hogy húzza be a lábait, mert nem lehet tőle bemenni a kamrába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr325334286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása