HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2006.07.05. 15:16 dívamacska

Tegnap éjjel megint lepisilte a paplant az egyik rohadék. Azonnali hatállyal letiltottam minden kibaszott állatot az ágyamról, forever. Az éjszaka hátralevő részét az új szabályok demonstrálásával és bevésésével töltöttem. Ennek eredményeként én megtanultam nyúl mód aludni, hogy azonnal tudjak torolni, ha egy négylábú felmerészkedik a tiltott területre, a négylábúak pedig vették az új helyzetet, azaz felugrottak, megtorpanás nélkül végigszáguldottak rajtam, és mire reagálni tudtam volna, már le is ugrottak a túloldalon. Mire virradt, a hajnali fényben már a gúnyos mosolyukat is láttam, mikor visszapillantottak a válluk felett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr985334424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása