HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.07.03. 13:59 dívamacska

Tegnap este visszajött a fekete macska. Mikor kiléptem a szobából, ő épp a konyhában táplálkozott. Rákiabáltam, erre eliszkolt a menyétajtón át. Egy darabig dohogtam, aztán eszembe jutott, milyen esetlenül menekült, ami biztosan azért volt, okoskodtam én, mert nagyon sokat éhezik, és le van gyengülve, és tutira nagyon félt is, hogy be kellett jönnie a konyhámba, mert mindig kiabálok vele, de az éhség végül győzött. Summa summarum, tíz másodperc alatt meggyőztem magam, hogy szívtelenül elüldöztem egy éhező, kóbor állatot, aki csak otthonra és melegségre vágyott, pedig jutna neki is ott, ahol már kettőt etetnek, de nem, én közönyös kispolgárként ragaszkodtam a nem vagy az én macskám, nem tartozom érted felelősséggel és nem költök rád öt forint értékű macskakaját hozzáálláshoz. Így hát bűntudattól hajtva kitettem a gangra egy nagy tál kaját. Azt hiszem, eldőlt a sorsom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr665334672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása