HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.11.08. 16:26 dívamacska

Két nappal ezelőtt elegem lett, és leengedtem a kipöckölt menyétajtót, faszom fog egy hússzor huszas lyukat hagyni télvíz idejében a falban, tanuljátok már meg nyitogatni azt a szart, rivalltam a dögökre, és bevonultam tévét nézni. Öcsi nem sokkal később megjelent az ágy előtt, és csipogva követelte, hogy azért ezt már mégse, és most azonnal engedjem ki, ha már a kényelmes kis ajtajukat befalaztam. Mutogattam neki egy órán át, hogy hogyan kell kimenni, de nem és nem, fél tőle, mert csapódik, meg orral kell megnyomni, jaj istenem, most mi lesz. Több órán át gyűrtük egymást; én nem nyitom ki neked az ajtót, boldogulj magad, vicsorogtam rá a paplan alól, ő meg cincogott rendületlenül, aztán mikor már aludtam volna, a bajszával is terrorizált, így végül megadtam magam, és kiengedtem. A te bajod, ezentúl mindig rám leszel szorulva, ha ki meg be akarsz menni, ordítottam utána a süvöltő szélbe. (A Díva viszont hallgat az idők szavára, kifelé már majdnem tud menni, hallottam, ahogy böködi a lengőajtót az orrával. Egyszerűen nem fér a fejembe, mi a fasz bajuk van a menyétajtóval. A világ összes kutyája és macskája esetében remekül működik, kivéve ezt a kettőt.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr125334753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása