HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2009.07.20. 13:08 dívamacska

Nem vagyok még elég szűkösen itt ezzel a rengeteg állattal, tegnap este öcsém telefonál, hogy most szedett ki egy kismacskát Kelenföldön a vonat alól, hozza ide nekem, mert nem tudja hova vinni. Príma. Jellemző pökhendi macskamentalitás, hogy a kis görcs - amúgy igen szép állatka, vöröses alapon cirmos - kábé három perc alatt berendezkedett, telezabálta magát, lerombolta, amit tudott, majd egész éjjel csak közöttünk volt hajlandó aludni, mert ha letettem az ágyról, vagy akár csak az ágy szélére, elkezdett ordítani. Ha nekem valaha gyerekem lesz, kurva isten, hogy minden éjszakát a saját ágyában tölt, ebből nem engedek. Nem tűröm, hogy egy tízdekás állat belezavarjon a szexuális életembe és a biológiai ritmusomba. Az új állatot a Dívamacska persze szívből gyűlöli, Öcsi nyilván retteg tőle, de max egy hétig lehet itt, ez az utolsó szavam. Amúgy aranyos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr255334998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása