HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2009.09.16. 16:56 dívamacska

Megdöbbentő, egyben szokatlan fordulat: újabb macskával gyarapodtunk, remélem, nem örökre, csak a szokásos javító-nevelő intézet. Én persze ott se voltam, amikor a csontsovány kis csimasz kiszabadult az alkoholista hajléktalan asszony karmai közül, de mégis én lettem a balek, aki hazavitte, nyilván. Szörnyű tapasztalatai lehettek az emberekkel, mert az első két nap csak enni meg szarni jött ki az ágy alól, aztán már egyre többet játszani is, de megközelíteni nem lehetett, kivéve a vasárnap éjszakát, amikor egész éjjel az ágyon aludt, kettőnk között (mennyire kurva kényelmetlen is ez, istenem), de hétfőn már ismét menekült. Aztán egy időre összezavarodtak a dolgok  a fejében, például ha elkaptam, hogy kitegyem a szűrét a szobából (átkozott macskaszokás, hogy reggel hat és kilenc között feltétlenül zörögni kell valamivel), azonnal elkezdett dorombolni, közben kapálózott, hogy tegyem le. Mára mintha eldöntötte volna, hogy én nem vagyok ellenség: jön utánam, lehet simogatni, de még sokszor megijed. (Amúgy a Díva gyűlöli, Öcsi fél tőle, szóval megy a szokásos primadonnaműsor.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr35335002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerri · http://www.google.com/ 2011.07.05. 12:01:13

What a joy to find such clear thinking. Thanks for poistng!

Pebbles · http://www.google.com/ 2011.07.06. 13:52:06

This info is the cat’s pjaamas!

Midge · http://www.bing.com/ 2011.07.09. 03:33:16

Oh yeah, fuablous stuff there you!
süti beállítások módosítása