HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2011.03.07. 22:19 dívamacska

Mostanában sokszor eszembe jut, milyen szarul van a világ sok szempontból elrendezve (pölö mi a rákért van szükség a csecsemők hasfájására, a barlangban is ordítottak vajon, odavonzva a kardfogú tigriseket? Nem tűnik egy evolúciósan megalapozott és előremutató stratégiának.), itt van példának okáért az, hogy én nem tudok napközben aludni, csak akkor, ha tökéletesen kipihent vagyok és nincs rajtam nyomás, ergo valójában semmi szükségem a pihenésre. Mivel ez a két feltétel manapság nem áll fenn, viszont a hathetes alvásmegvonás miatt kezdek lassan duplán látni, kicsit kíváncsian, de mégis inkább lemondóan várom, talál-e a természet olyan megoldást, ami biztosítja az életben maradásomat, vagy előbb-utóbb holtan esek össze.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr135335072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaylin · http://www.bing.com/ 2011.07.05. 12:29:22

Well mcadaamia nuts, how about that.

Jeanne · http://www.yahoo.com/ 2011.07.06. 13:53:55

At last! Someone who understands! Thanks for psointg!

Gerry · http://www.bing.com/ 2011.07.09. 03:58:50

That's going to make tnhigs a lot easier from here on out.
süti beállítások módosítása