HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.10.08. 14:17 dívamacska

Ma életemben először jártam a Duna Pláza parkolóházában, de az élményt sosem fogom feledni. Elégedetten láttam a parkolójegyen, hogy az első óra ingyenes, utána óránként 200 forint. Amikor kifelé jövet beültem az autóba, tisztában voltam vele, hogy fizetni fogok, mert két órát voltam bent, és nyilván az én naivitásom, hogy azt hittem, az a világ leglogikusabb rendszere, hogy kifelé menet leolvassák a jegyet, automatánál/fülkés embernél fizetek, sorompó fel, mehet. Hát nem. Sorompó elé érve bedugom a jegyet, felvillan a felirat: Lejárt a jegye, fizessen az automatánál. Nézek mindenfelé, automata sehol, maga az apparát csak jegyleolvasásra jó. Mögöttem persze már két autó áll, kezdek ideges lenni. Hátraszólok a mögöttem lévő autóba, tudják-e, hol a fizetőautomata. Persze, gyalog kell menni előre, aztán balra, aztán nem tudom. Hogy mi van bazmeg? merült fel bennem. Nem tudok fizetni a kijáratnál? Mögöttem már hat autó. Nem volt mit tenni, megpróbáltam belavírozni magam derékszögben betolatva egy oszlop mellé. Tudni kell, hogy bár a vezetéssel magával nincs gondom, a tolatás, a parkolás, illetve ezek kombinációja terén kihívásokkal küzdök, ahogy mondani szokás, nem érzem az autót. Én ebbe már beletörődtem, gyakorlással nyilván fejleszthető lenne, de az az idegeimre is rossz hatással lenne, így inkább az elkerülő magatartás mellett tettem le a voksom, de néha becsúsznak ilyen szituációk. Mindezeken felül életbe lépett a megfigyelt patkány nem természetesen viselkedik jelenség, azaz amit 2-3 próbálkozásból sikerrel megoldottam volna egyedül, hat autós plusz utasaik figyelő tekintete mellett kábé huszadjára sikerült abszolválnom, miközben lezúztam az oszlopot is, pedig senki nem ordibált velem, mindenki türelmes volt, a közelben ebédelő két munkás* lelkesen irányítgatott is, hogy szedd alá, szedd alá! Nagy nehezen elkotródtam a többiek útjából, szégyenkezve kióvakodtam az autóból, és az automata keresésére indultam. Megállítottam egy fickót, kérdem, nem tudja-e, hol lehet fizetni. Ő is tőlem tudta meg, hogy már nem a kijáratnál, nekem pedig végül az autómosósok árulták el, hogy ki kell menni az épületből, ott van az automata a fal mellett. Amikor elolvastam rajta a "Kedves vendégeink, az önök kényelme érdekében átszerveztük a rendszerünket..." szöveget, legszívesebben pajszerrel estem volna a kibaszott gépnek. Egy kurva táblát nem voltak képesek kirakni, sehol egy felirat, egy útbaigazítás, vagy legalább a jegyre rányomták volna, mi itt a dörgés. Semmi. Hogy rohadnátok meg a nevetek napján a ravatalotokon.

*Mert persze mindennek tetejébe építkezés is folyt az épületben.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr545335142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mm 2012.10.08. 15:38:19

az ikeában is automatánál fizetsz, nem a kijáratnál. amúgy persze, szar a rendszer, mi is csak pislogtunk (szerencsére kiszúrtuk a sok dühös sofőrt, így legalább a kijártnál félreállást megúsztuk). de majd ezt is megszokja a birka nép.

Ismeretlen_26205 2012.10.08. 15:43:22

Nem az a baj, hogy nem a kapunál van az automata, hanem hogy sehonnan sem tudod kideríteni, hol is van (hacsak véletlenül észre nem veszed), hogy semmiféle útbaigazítás vagy tábla nincsen. Ez a baj.

Ismeretlen_127886 2012.10.08. 17:52:29

ilyenkor mindig borzasztó nehéz kiállni a sorból, valamiért az sem merült fel a kedves tervezőkben, hogy esetleg ilyesmi előfordulhat és biztosítsanak hozzá helyet.

end · http://nincs 2012.10.11. 09:16:07

Hátha arra is jársz, - a Mamutban is így van, - én is tolattam már a szűk "pástétomon" a mögöttem felsorakozó rahedli autóval, a benne ülők vérmérsékletének megfelelő szurkolás mellett..., u.ezen okból...! A logikus megoldás az lenne, ha a feledékeny, vagy csak informálatlan-elvarázsolt, v. életében először arra guruló polgártársak számára, a kijáratnál is elhelyeztek volna egy automatát. Esélyes, hogy naponta többen is igénybe vennék ezt a szolgáltatást ekkora forgalom mellett. Akkor lehetne beszélni "az Önök kényelméről"..... Ráadásul vannak csökkent látással megáldott emberek, akik az autójukat alaposan hátra hagyva, hosszabb vándorlás után végre, akár örülhetnének is, hogy megtalálták az automatát, de, hogy b*ssz* meg, a szemüveg természetesen a kocsiban maradt.... (Anélkül meg.....!) :-( Gratulálok a kettes-számú utód megfogantatásához, de innentől kezdve sok magas vastartalmú menüt kell végig enned a következő 8-9 hónapban. (A kölköknek acélkörmökkel kell a világra jönni, hogy valahogyan majd boldogulni tudjanak...!)

end · http://nincs 2012.10.11. 09:16:07

Hátha arra is jársz, - a Mamutban is így van, - én is tolattam már a szűk "pástétomon" a mögöttem felsorakozó rahedli autóval, a benne ülők vérmérsékletének megfelelő szurkolás mellett..., u.ezen okból...! A logikus megoldás az lenne, ha a feledékeny, vagy csak informálatlan-elvarázsolt, v. életében először arra guruló polgártársak számára, a kijáratnál is elhelyeztek volna egy automatát. Esélyes, hogy naponta többen is igénybe vennék ezt a szolgáltatást ekkora forgalom mellett. Akkor lehetne beszélni "az Önök kényelméről"..... Ráadásul vannak csökkent látással megáldott emberek, akik az autójukat alaposan hátra hagyva, hosszabb vándorlás után végre, akár örülhetnének is, hogy megtalálták az automatát, de, hogy b*ssz* meg, a szemüveg természetesen a kocsiban maradt.... (Anélkül meg.....!) :-( Gratulálok a kettes-számú utód megfogantatásához, de innentől kezdve sok magas vastartalmú menüt kell végig enned a következő 8-9 hónapban. (A kölköknek acélkörmökkel kell a világra jönni, hogy valahogyan majd boldogulni tudjanak...!)

Ismeretlen_5844 2012.10.15. 11:16:49

de az ikeában ahogy jössz ki az áruházból a garázsba, ott az automata, kiszúrja a szemedet, nem kell külön köröket futni..

Ismeretlen_5844 2012.10.15. 11:17:00

de az ikeában ahogy jössz ki az áruházból a garázsba, ott az automata, kiszúrja a szemedet, nem kell külön köröket futni..
süti beállítások módosítása