HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.11.08. 17:16 dívamacska

Én nem tudom, hogy régen is divat volt-e a hittérítést politikai síkról indítani, de ma ezzel a számomra meglepő jelenséggel találkoztam. Amikor a csöngetésre kinézve láttam, hogy két Erzsébet királynősen öltözött öregasszony áll a kapuban, már tudtam, hogy nincs menekvés, megtalált az Úr szava, de azért lelkiismeretesen kinéztem az ajtón, sőt, hívásukra a kapuhoz is lementem. Az egyikük azzal indított, hogy mit gondolok, lesz-e itt a közeljövőben "politikai vagy kormányzati változás"? Ezen kicsit meglepődtem, egy pillanatra felmerült bennem, hogy tévedtem, és már a 2014-es választásokra kampányolnak a nénik, de kiderült, hogy nem, mert Isten majd politikai változásokat is hoz többek között. Ez lett volna a csali, gondolom, aminek hallatán felcsillan a szemem, és beeresztem őket.* Tévedtek.

Az egyetlen, amit méltányolok ezekben a nénikben, hogy nem erőszakosak. Elég háromszor elmondani nekik, hogy teljesen más síkon mozog a gondolkodásunk, már fel is fogják, és még szép napot is kívánnak.

* Többször elhatároztam már, hogy ha egyszer lesz időm, beengedek egy hittérítőt (akár kettőt is), és elvitatkozgatunk, de aztán rájöttem, hogy semmi értelme se lenne. Aki olyan vakhitű, hogy nem bírja ki anélkül, hogy a saját meggyőződésével baszogassa a világot, annak minden szó falra hányt borsó.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr195335147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_47160 2012.11.08. 18:39:33

Nekem a "Sorry, én zsidó vagyok" rendszerint működik. Rendszerint...

Ismeretlen_26205 2012.11.08. 19:23:47

Milyen remek ötlet! Szerinted rólam elhinnék?

Ismeretlen_31653 2012.11.08. 20:59:15

csak elég magabiztosan kell mondani:)

kamaslimacska · http://kamaslimacska.blogspot.hu/ 2012.11.08. 22:03:51

"...nem erőszakosak.Elég háromszor elmondani nekik.."-hehehe

k 2012.11.09. 12:28:20

Én egyszer a sátánizmusra szeretnék hivatkozni, de bakker, amióta öntudatos agnosztikus vagyok, nem jönnek. :)

Ismeretlen_26205 2012.11.09. 21:13:43

Nekem is eszembe jutott már, hogy udvariasan közlöm, sátánisták vagyunk. Mivel elég sok halálfejes pólóm van, kis szerencsével pont villanthatnék is egy olyat.

darkside 2012.11.09. 22:03:32

A sátánizmus nem jó ötlet. Először is mást jelent, mint amit a vak hívők belemagyaráznak, ezért amikor ezzel nyitsz feléjük, akkor először meghökkennek, de egy pillanat múlva, már szinte megszállottan akarnak áttéríteni, még akár ördögűzést is rendeznének. Tapasztalat. Nálam a köszönöm nem és vissza a házba kombó játszik. Nem erősködnek, gondolom azért valamennyit hozzátesz a külső is. Általában nehéz eldönteni, hogy jólfésült Chris Barnes-ra, vagy kócos Glen Benton-ra hasonlítok. :)

k 2012.11.10. 08:34:10

Hm, ajjaj. Az a baj, hogy nekem meg ilyen jókislányfejem van, akinek feltétlen meg kell menteni a lelki üdvét, ráadásul 27 éves koromban a serdülőkori problémáimról akartak velem társalogni... Jézus ereje legyőzi a ragyákat és a kamaszhájat? Vagy vajon mire gondolhattak? Szóval nekem nem elég az udvarias "nem, köszönöm".

Ismeretlen_816 2012.11.10. 11:11:03

"nincs menekvés, megtalált az Úr szava" :) ennél jobb ma már nem is lehet az interneten, megyek is és visszafekszem :D

Ismeretlen_26205 2012.11.10. 14:07:53

Darkside, bennem is felmerült, hogy képesek lennének csapatban visszatérni és ördögűzést rendezni:-)

Tarhonyakártevő 2012.11.11. 16:12:21

Hozzám egy időben minden héten becsöngettek, mégpedig vasárnap kora reggel. Mindennel próbálkoztam, a csendes könyörgéstől a hörögve üvöltésig, de csak jöttek (valami olyasmi van, hogy nem csak pontot ér nekik minden megtérített, hanem nem üdvözülnek, ha nincs elég zsákmány). Egyszer aztán reggel hétkor ágyból ugrasztva ajtót nyitottam meztelenül. Soha többé nem próbálkoztak.

Ismeretlen_26205 2012.11.12. 10:06:16

Ez a vasárnap kora reggel, ez elég elbaszott időpont, nem hinném, hogy van élő ember, aki ilyenkor fogékony lenne az Igére.

Ismeretlen_26205 2012.11.12. 10:06:40

Ez a vasárnap kora reggel, ez elég elbaszott időpont, nem hinném, hogy van élő ember, aki ilyenkor fogékony lenne az Igére.

darkside 2012.11.13. 00:12:40

Mifelénk csoportosan járnak, egyik pár az utca egyik oldalán, másik pár a másik oldalán. Illedelmesen elköszöntem, visszamentem a házba, pár perc múlva ismét csöngetnek, de akkor már ott voltak mind a négyen. Befejezték egymás mondatait, és szóhoz sem hagytak jutni. Mivel nem tolerálom, ha nem veszik figyelembe, amit mondok, kinyitottam a kaput, és szóltam megboldogult Morzsának, hogy zavarja el őket. Volt nagy visítozás, és átkozódás. :)

darkside 2012.11.13. 00:15:26

k, akkor én mit szóljak? Az én fejem vonzza (lásd fent említett két ember portéit) a hittérítő-lélekmentő munkásokat. :)

k 2012.11.13. 12:58:00

darkside, mondjuk ez a csapategyesítéses támadás ez övön aluli..., biztos valami nagyon sötét aurád van (vagy nemtom pontosan, hogy mire ugranak) :D

tapsi 2012.11.14. 14:27:16

Nálunk egy időben anyám rendszeresítette Jehova két nyugdíjas bácsi Tanúját, akik nyilván a tea miatt jöttek, mert a megtérés kérdését már az első alkalommal tisztázták (nem lesz). Gondolom, élvezték, hogy valahol békében pihentetnek húsz percet, nagyon udvarias, kedves öregurak voltak. A legdurvább azért az volt, amikor egyszer egy gyorsétteremben leült a két oldalamra két kínai, és megpróbáltak betéríteni a maguk hongkongi stílusú keresztény felekezetébe. Nagyon érdekes dolgok kerültek ott elő, teljesen lenyűgöző katyvasz volt...

kavicsq 2012.11.19. 12:18:47

A minap vártam egy buszt a megállóban, fiatal anyuka babakocsival mellettem szintén várakozott. Két nénike andalgott a közelbe és elkezdtek babázni. De cuki, mi a neve, stb. Kivártak, majd lecsaptak hirtelen...ha jól hallottam tanúk voltak ők is. Szerencsétlen anyuka, addig büszkén válaszolt a kérdésekre...
süti beállítások módosítása