HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.11.13. 17:25 dívamacska

A változatosság kedvéért most a fürdőszobát vertük szét teljesen, de nem volt már állapot, ahogy kinézett, én konkrétan nem voltam hajlandó mezítláb a hetven éves metlakira lépni, még az után se, hogy saját kezűleg, kefével súroltam fel.* Szóval most fürdés és mosás a szomszédban (végső esetben sunamosás Skriba Barnáné Motoros Mária módjára**), vécére mindenhol elkéredzkedek, ahol járok (bölcsőde, szerelvénybolt stb.). A gyerek a cserépkályha elé tett kiskádban fürdik, mint valami Móricz-novellában. Dől a por ezerrel, sírni tudnék. És a fejem is kurvára fáj. És még azt sem tehetem meg a hülye terhesség miatt, hogy amikor ennek vége van, veszek egy jó forró fürdő a vadonatúj kádban. Viszont döbbenten fedeztük fel, hogy az a konzol-fiók-mosdókagyló-csaptelep kombó, amit egy kiárusításon 135 ezerért vettünk, új áron félmillióba kerül. Nem normális ez a világ.***

* Én nem vagyok egy ilyen nagyon finnyás valaki, de ez tényleg annyira undorítóan mocskos benyomást keltett még elvileg tisztán is.

** De legalább nem nyitott gangajtónál.

*** Tény, hogy kurva jól néz ki, de akkor is.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr855335149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_17686 2012.11.13. 18:31:30

A nőgyógyászom szerint 38 fokos vízben lehet fürödni, csak afelett nem. Az mondjuk nem az igazi forró, de azért jól esik.

popcorny 2012.11.13. 19:24:08

muha,a furdofelujitas eletunk legromantikusabb hete volt,a pasim mai napig emlegeti,hogy milyen kiraly volt a debreceni malomparka jarni reggelente (nem) :D a lakasfelujitas osszekovacsol,es izgalomban tart!:P

keknyul 2012.11.18. 23:22:20

Ó,Skriba Barnáné! Jesszusom de rég hallottam róla!

Dreamy 2012.11.20. 00:10:47

Most lehet, hogy büdös tudatlan paraszt vagyok, de a kádban dőzsölés meg a terhesség mé' zárná ki egymást? Hol az összefüggés? Ez valami babona, mint a tükörtörés és a hét év rossz szex? o_O ps.: Na, ötödszörre is megpróbálom elküldeni a kommentet... ez a freeblog is az őskor.

k 2012.11.20. 08:17:15

Dreamy: A meleg víz vérbőséget okoz az alhasi részeken, ami vetéléshez/koraszüléshez vezethet a terhesség korai és késői szakaszában. Gondolom a legtöbb ember nem langyos vízben heverészne a kádban.

fzsuzsi 2012.11.20. 13:01:14

Nem a témához tartozik, de már rég el akartam küldeni neked, biztos értékelnéd. http://www.essentialbaby.com.au/life-style/nutrition-and-wellbeing/the-child-king-20120130-1qoqf.html

Ismeretlen_26205 2012.11.20. 15:04:06

fzsuzsi, nem ismertem eddig ezt a nőt, de szívemből szól. Militarista mártíranyák nem akarták még felrobbantani?

Ismeretlen_37309 2012.11.21. 08:50:27

Ez a csaj is hasonló... róla konkrétan tudott, hogy gyerekgyilkosnak tartja az ősasszonytársadalom: http://www.nysun.com/opinion/why-i-let-my-9-year-old-ride-subway-alone/73976/

Ismeretlen_26205 2012.11.21. 11:57:22

Igen, őt ismerem. Az én gyerekkoromban akkor mindenki gyerekgyilkos volt, mert simán küldtek minket boltba, ide-oda egyedül, lakáskulcs a nyakban, egyedül hazamenés iskolából elsőben stb.

Ismeretlen_17686 2012.11.29. 15:11:59

k: a magzatvíz felmelegedése lehet káros, de ahhoz a testhőmérsékletnél jóval forróbb víz kell, amibe már sziszegve bírsz csak beleülni, és jó sokáig abban kell tartózkodni. Amibe simán egy mozdulattal beleülsz, az a legnagyobb valószínűség szerint negyven fok alatti hőmérsékletű. Ebben 10-15 percet lehet eltölteni, mert annyi idő alatt a külső hőmérséklettől még nem melegszik fel a magzatvíz. Szóval ha az ember óvatos akar lenni, akkor óvatosan kell fürcsizni, de nincs totál eltiltva az ember. A melegvizes közfürdők inkább amiatt lehetnek veszélyesek, hogy azok nagy bacitenyészetek és a terhesség utolsó harmadában ki tudja, mikor nyílik ki a méhszáj és akkor fertőzést lehet kapni.

k 2012.12.01. 11:54:50

isolde: hahh, ezek szerint igencsak félinformációim voltak a dologról. :) Mondjuk nem érint, nem csak azért, mert terhes nem vagyok, hanem mert azon kevesek közé tartozom, akik gyűlölnek meleg vízben ücsörögni (mindegy, hogy kád, vagy fürdő).
süti beállítások módosítása