HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.01.30. 14:49 dívamacska

Mivel az ideális albérlőnk december elején szólt, hogy év végén elköltözik, nekiláttunk albérlőt keresni. Nem akarván berohangászni lakást mutogatni minden másnap, megbíztunk egy ingatlanost, ahogy tettük azt a múltkor is. Hétfőn hív a srác, hogy egy fickó kivenné a lakást, már a héten költözni is akar, van munkáltatóija, kaució, lakbér, nem cigány, nem arab,* minden stimmel. De még kedden nyélbe kellene ütni az üzletet, mert ő elutazik szerdán öt napra.

Semmi gond, minden program átszervez, gyerek anyósnak lepasszol, határidős sürgős munka félretol, EKG lemond (végül is csak két hetet kell várni az új időpontra), mindent  az albérlőért. Idejében bementünk, hogy le tudjuk bontani a galériát, mert az a bérlőnek nem kell. Negyed hétre volt megbeszélve a randi az ingatlanirodában, ötkor hív az ingatlanos srác, hogy telefonált a fickó, jött egy vonat, azt le kell rakodni (darus az istenadta), késni fog, nem tudja, mennyit. Semmi gond, van ilyen, gondolta  a naiv ügyfél, azaz én. Fél hétkor, az iroda felé menet ért a következő telefon, miszerint elhúzódik a lerakodás, nyolc előtt nem ér be a fickó Csepelről, de lehet fél kilenc is. Rövid anyázás után új stratégiai terv születik. A férfi a háznál hazavisz engem meg a galériát vidékre, én a másik kocsival elindulok visszafelé, ő elhozza a gyereket anyóstól, vacsora, fektetés az ő reszortja lesz ma.

Nyolcra értem vissza. Fél tízig ültünk az irodában, a kliensre várva, aki végül már fel sem vette a telefonját. Őszintén, tiszta szívemből remélem, hogy még idén rádől a saját daruja, és kínok között döglik meg.

Akármennyit gondolkodom rajta, nem és nem megy a fejembe ez a mentalitás. Egy felnőtt férfi, aki olyan pitiáner konfrontálódásra sem képes, hogy annyit mondjon (telefonba! nem ám szemtől szembe, mint az igazi kemény köcsögök!), bocs, srácok, közbejött ez a meló, muszáj megcsinálnom, nincs helyettem más, toljuk el a találkozót. Vagy hogy meggondoltam magam, eridjetek haza tévét nézni. Mi a fasztól fél? Hogy meghúzzuk a haját? És ez, bazmeg, ez egy darut kezelhet. Ezért tart itt ez az ország.

*Pont leszarom, ha nem vagyok píszí, én nem kockáztatok.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr475335157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macskás · http://kamaslimacska.blogspot.hu/ 2013.02.01. 22:13:27

Ja van munkáltatóija, kaució, lakbér, nem roma stb. Csak épp megbízhatatlan:/

Ismeretlen_26205 2013.02.02. 15:21:22

Nem írtam olyat, hogy minden cigány/arab egy anyagyilkos tolvaj, és minden magyar egy jellem, és nem is gondolom így. Cigányokkal és arabokkal viszont azért nem kezdek alapból, mert hála a magyar törvényeknek, ha egyszer valakit beengedtél a lakásodba, lobogtathatod a szerződést, nem tudod kitenni onnan, csak bírósági hercehurcával, kurva nagy anyagi károk árán. És hiába lenne pont a jelentkező egy rendes ember, sokkal nagyobb az esélyem rá, hogy egyszer csak tízen laknak a lakásban, és nem fizetnek, és nem is költöznek el. Szóval ez van.

Cs 2013.02.03. 12:05:35

Teljesen megértelek, nagyon nem egyszerű megbízható bérlőt találni. És sajnos a magyarok között is sikeresen belefutottam olyanba,aki teljesen megbízhatatlan.(Építési vállalkozása volt, én meg közöltem vele,h.NAV-nál is feljelentem, ha nem rendezi a kábeltv felé az adósságát és nem kötteti ki.) Ja, akik késtek, nem kértek bocsánatot, alkudoztak, aztán még egy sms-t vagy e-mailt se bírtak küldeni,h.nem kell a kecó, azok mind tanult, jó helyen dolgozó, konszolidált magyarok voltak. Hajrá és kitartás, remélem mielőbb meglesz a bérlő!

Ismeretlen_26205 2013.02.03. 15:00:18

Tisztában vagyok vele, hogy nem túl igazságos a szűrőm, de mivel a lakás 200 méterre van a Diószeghy utcától és annak lakóitól, inkább leszek igazságtalan, de a lehető leginkább óvatos. Igazából leginkább egy egyedülálló nőt/lányt szeretnék bérlőnek. Elnézést a férfiaktól:-)

Cs 2013.02.03. 20:27:19

Jól teszed :) Nekem két egyetemista fiú személyében sikerült megtalálni az ideális bérlőket. Mindig precízek, pontosan fizetnek, nem tesznek kárt semmiben. Drukkolok Neked :)

Ismeretlen_37309 2013.02.04. 15:55:07

Részemről egyetértek a szűrő alkalmazásával. Én is megjátszottam, hogy mindenkit szeretek - le is lépett a kimondhatatlan bőrszínű albérlő majdnem negyedmilliónyi tartozással - különféle vádakat látok máris magam felé repülni, ezért nem is említem a bőrszínét. Lettek utána megbízhatóak, akik csak álcázták, hogy fehérek, valójában az egyik lila volt, az utána jövő meg zöld. Szóval megértem. (Igazából ajánlanám is a húgom jelenlegi lakótársának, de az meg egy koszos bűzmók, hetente le kell ordítani a fejét, hogy takarítson már (és még férfi is az istenadta)).

Aniko 2013.02.04. 19:59:14

Az én albérlőm a kolléganőm anyja volt, gondoltam, ennél tutibb nem lehet. Ehhez képest: 1. a másik lánya volt fiúja is odaköltözött (tudom, bonyoult) 2. tartott két kutyát és néhány tengerimalacot, amik fialtak, később a kutyák is, ekkor raktam ki őket 3. vágófának használta a konyhapultot 4. 80 ezer forintos áramszámlát halmozott fel, amit a kolléganőm fizetett ki, mikor kivertem a balhét 5. mindezt 28 nm-en

macskás · http://kamaslimacska.blogspot.hu/ 2013.02.07. 20:01:12

Jaa, nem szemrehányásképp írtam, hanem, mert tökre átérzem, mi már ki sem adjuk barátom lakását:/ Mert látszólag hiába stimmel minden a jelentkezőkkel, mégis annyira ritka normális embert kifogni.

Ismeretlen_255268 2013.02.19. 18:47:51

Na, pont most akarok én is kiadni egy lakást, szép kilátások a kommenteket olvasva! Egyébként tegnap fedeztem fel ezt a blogot, elkezdtem visszafelé, meg mindenfelé olvasni, néhol már sírtam a röhögéstől :-)

Milla 2013.02.27. 09:12:36

A legszebb, hogy en baratnonek adtam ki a lakasom, de igy is voltak gondok. Nem szolt fontos levelekrol, meg folyamatosan, jelzes nelkul keson fizetett. Mondanom sem kell, cseppet csalodtam.
süti beállítások módosítása