HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.03.04. 08:40 dívamacska

Azt hittem, ha gyerekem lesz, sokkal toleránsabb leszek mások gyerekeivel szemben. Ez részben így is lett, bár inkább a szülőkkel lettem megengedőbb, ma már viszonylag ritkán gondolom azt, hogy na, ez se tudja megnevelni a büdös kölykét. De amiért a mai napig pofozkodni tudnék (gyereket, szülőt egyaránt), amikor a sokéves kölyök benne áll a bevásárlókocsiban a mocskos cipőjével. Abba mások a kaját pakolják, még ha be is van csomagolva, hahó! Nehogy már egy hat-nyolc éves gyerek ne legyen képes fél órát megállni a lábán. Tahó bugrisok.*

* Tudom, miért nem szólok nekik? Mert amikor ránézek az iq-bajnok anyja/apja fejére, a tekintetéből áradó végtelen sötétség olyannyira elkedvetlenít, hogy inkább csak legyintek. Ki vagyok én, hogy sikerrel szálljak szembe a ValóVilág okozta agysejtpuszítás irreverzíbilis következményeivel? Olyat pedig még nem láttam, hogy ne a fehér szemét gyereke ugráljon a kocsikban, bár biztos van ilyen is, de én azért reménykedem benne, hogy bizonyos értelmi szint fölött az emberek nem engednek meg ilyet a kölyküknek.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr905335159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24718 2013.03.04. 10:05:56

én úgy szoktam, hogy az egyik ül a gyerekültetésre való részen, a másik meg ül a kocsiban. így megspórolom azt a plusz órát, amíg amúgy vissza kéne pakoltatni velük a polcokra a dolgokat, amiket önkényesen választanak.

Ismeretlen_26205 2013.03.04. 13:17:41

De gondolom a nagyobbik sincs 6-8 éves. Mert emlékeim szerint ennyi idősen már tudomásul tudtuk venni, hogy boltban nem rohangálunk ész nélkül, és nem veszünk le dolgokat a polcról, csak mert tetszik.

WICCA 2013.03.04. 14:56:15

na az is egy barom, aki a földön húzogatja a vásárolt élelmiszert, pl. a Tescoban

Ismeretlen_26205 2013.03.04. 20:43:42

Hogyhogy a földön húzogatja?

Ismeretlen_255268 2013.03.04. 21:00:24

Meg a pultokra is fel szokták ültetni, ahol mondjuk a pékárut adják ki. Az én toleranciaszintem a béka segge alá süllyedt a gyerek után. Mindenkire vonatkozólag. Kivéve persze a sajátomat :-)

WICCA 2013.03.05. 12:40:20

hát tudod, most már ott is vannak ilyen húzogatható kerekes műanyag kosarak, amiket én először a Decathlonban láttam, na de ennivalónak ilyet?????

Ismeretlen_255268 2013.03.05. 13:36:51

WICCA: Akkor mégsem a földön húzza :-)Gondolod, beleugrik valami? Én is használom.

Ismeretlen_26205 2013.03.06. 09:03:03

Ja, azok a nyuggertalicskaszerű kosarak, tudom. Nem kedvelem őket különösebben, de azért van némi praktikája a dolognak.

Ismeretlen_255268 2013.03.06. 10:23:42

montag: "nyuggertalicska" :-) Találó kifejezés. Én azért szerettem, mert ha nem akartam sokat vásárolni, de cipelni sem, vagy nem volt apróm a nagy tologatós kosárhoz, akkor a gyerek elszórakozott a húzgálással, nekem meg volt 2 szabad kezem vásárolni.

kéknyúl 2013.03.08. 11:36:16

Hááát, nekem három gyerekem van, a legnagyobb most lesz 6 éves, és töredelmesen bevallom, ült már a bevásárlókocsiban... Igazából csak arra koncentráltam, hogy túléljük a bevásárlást. De igazad van, ez tényleg nem túl elegáns. Ideje leszoknunk róla. A földön húzható kosarakkal viszont sztem semmi baj, praktikus és kész.

Ismeretlen_26205 2013.03.08. 21:05:14

Ezt tökéletesen megértem, túlélési gyakorlat volt, nem vitás. Nem is az ilyeneken szoktam fennakadni, hanem a láthatóan egy szem nagy gyerekét a kocsiban toló embereken.

Piu 2013.03.08. 23:52:55

bocs, erre tevedtem, es bele is szolok. ha tudnad, hogy taroljak ezeket az eteleket a raktarban, akkor nem a koszos babacipo lenne a legnagyobb gondod:) egyebkent emlekszem, gyerekkoromban az mindig nagy elmeny volt, szoval szerintem helyezd at a perspektivad, kulonben egy hatalmas elmenytol fogod megfosztani a porontyaidat. Raadasul most lehulyezted a szuleimet!

Ismeretlen_26205 2013.03.09. 12:35:56

Elismétlem, hogy nem a négyévesek zavarnak, hanem a nagy, iskoláskorú culák. Ha akkora hatalmas élményt akarok nyújtani egy ekkora gyereknek, elviszem a vidámparkba. Az ételek tárolásával kapcsolatban valószínűleg igazad van, jobb nem tudni róla.

Ismeretlen_255268 2013.03.09. 14:47:22

Piu: Szerintem meg ahogy az asztalra sem engedjük cipővel a gyereket, legalábbis én nem, úgy élelmiszerkosárba sem. Meg a metró, vagy busz ülésére sem. Nyilván a kicsiket, ha többen vannak, valahogy beültetjük a kosárba, mert másképpen nem megoldható, de montag sem erről írt. Láttam mostanában kis autószerű ülőkéket, pont a gyerekeknek, csak ugye nem olyan egyszerű két kocsit egyszerre tolni. Szóval ha nem is mindig megoldható, de a nagyobbacska gyerekeknél legalább törekedni kellene arra, hogy a bevásárlókocsi nem arra való, hogy ugráljon benne cipővel. A raktáron tárolt dolgokról meg nem tudunk, vagy tiszta, vagy nem, sokszor látom, mielőtt a polcra raknak valamit, megtisztítják, tehát csak azért koszolni a kocsit, mert a raktárban is biztosan koszos, nem kellene.

kamaslimacska · http://kamaslimacska.blogspot.hu/ 2013.03.15. 20:50:19

Még ez a kocsiban üldögélés hagyján én attól kapok agyfaszt, amikor a gyerek a még ki nem fizetett dolgokat kezdi el enni/inni.

Ismeretlen_26205 2013.03.15. 22:26:37

Bevallom, és szoktam neki kiflivéget adni a még ki nem fizetett kifliből. Ezt sajna én csesztem el, néhányszor úgy mentünk bevásárolni, hogy előtte nem kajált, vagy kitört a balhé a boltban, és csak így tudtam leszerelni, mindenesetre mentségünkre szóljon, hogy kizárólag a kifliből követel, ha veszünk, másból nem eszik, nem iszik, nem is kéri. És mindig külön szólok a kasszánál, nehogy elsikkadjon a jócskán lerövidült kifli ára:-)

Ismeretlen_255268 2013.03.17. 17:12:08

Úgy látszik ez a kifli dolog mániája a gyerekeknek, az enyém is mindig csak a kifliből kért, és én is adtam neki, mert különben pokollá tette a vásárlást. Csak az volt a kikötésem, hogy nem eheti meg az egészet, hogy lássa a pénztáros. És én is "agyfaszt" kaptam tőle. Mármint a gyerekemtől :-)( kamaslimacska, igazad van különben)

fromdtod 2013.03.29. 16:17:46

Szóval! Én továbbre is azt, amit más szülők a gyerekeikkel művelnek, azt katasztrófálisnak tartom. De nem szólok... Most gonosz vagyok? De hogy ilyen lényegtelen dolgokat észrevegyek, minthogy felül a pultra, vagy baáll a bevásárlókocsiba... sose. Hadd csinálja....Nem zavar. Ja és 42 évesen megvettem azt nagymamás magunk után húzós, kerekes bevásárlószatyrot, csak elfelejtettem, hogy a nagyik nem 192 centisek, és nekik leér a kerekük.... mármint a kocsinak... A nyuggerezést nagyon bunkónak dolgonak tartom, még idézőjelben is.

Ismeretlen_255268 2013.04.08. 19:29:46

fromdtod: A gyerek nem magától ül fel a pultra, hanem felültetik. Már csak azért sem lényegtelen, mert ha onnan lefejel, és néha meg is történik, sajnálnám a gyereket, mert nem ő tehet róla. Mindenkit más zavar. Ez is természetes. Nekem is van kerekes bevásárlószatyrom. Amikor megvettem, azt hittem, itt a vég de nem, nagyon jó vele közlekedni. Szerencsére nem vagyok 192 cm :-)
süti beállítások módosítása