HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Utolért

2013.08.09. 21:48 dívamacska

Azt hittem, mi leszünk a kivétel. Hallottam sokfelől pedig, hogy senki nem ússza meg. Na, de majd az én gyerekem, gondoltam. Hiszen olyan okos, érett, érdeklődő, blabla, nem lehet szarral kiszúrni a szemét. Gondosan ügyeltem rá, nehogy valaki megismertesse velük. Erre nem kiszúrta a csöves oldalon? És legott követelni kezdte, pedig csak egy képkockát látott belőle. Nem lehetett eltántorítani. Akkor már sejtettem, hogy itt a vég. Hát tényleg itt van. Azóta minden nap kell neki. Bogyó és Babóca, két jóbarát kalandja. Ha forradalom lesz, én már tudom, kit állítok elsőként a falhoz.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr835454342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.08.10. 11:22:09

Ezt most csak azért mondod, mert még nem láttál Mickey Mouse Clubhouse-t :D

Bjulis · http://8mp.blogspot.com/ 2013.08.10. 18:24:30

Engem a Teletubbies küldött padlóra. Néha úgy teszek mintha nem hallanám mikor követeli.

[i.] · http://macskatasztrofa.blogspot.hu/ 2013.08.10. 18:36:54

meg kollektíve a Disney-csatorna is agyfasz. :D nagy veszélyt jelentenek ezek a mű, alánevetős, 0 poéntartalmú rózsaszín álomvilággal telebaszott, egytől egyig sorozatgyártott vizuális drogok a korai tizenéveseknek, vagy még fiatalabbaknak, háttérzajnak se jó. húszévesen már tudom, örökre le fogom tiltani a leendő tévénkről azt a szart, inkább töltök le a kölyöknek addigra 50 éves meséket. (nem azon megy hajnalok hajnalán az említett Mickey? :D)
én még a régi, angol nyelvű CartoonNetwork-ot néztem kb. 8-10 éves koromig, visszanézve (Boomerang nyomatja még őket) már azok a mesék is kissé agylövöttek, de mégse hittem el soha magamról, hogy képes vagyok sztárrá változni egy parókától, meg ide-oda pattogástól.
vagy csak én vagyok igazándiból fapina, és ezek amúgy tök jók? :]

z750 2013.08.10. 18:43:17

Leánygyermekem most lesz 4 éves. A rajzfilmekben ezek a korszakok voltak eddig: Süsü, kis vakond, Pindúr Pandúrok és most a Babóca. Úgyhogy ne aggódj, elég gyorsan betelnek vele. azt azért nem értem, hogy hogyan bírják ugyanazt a részt 1000x megnézni.

isolde 2013.08.10. 21:07:07

@z750: mi ebben a furcsa, én is vagy 1000x láttam a Fireflyból a hatodik részt, pedig 35 éves vagyok.

dívamacska 2013.08.11. 21:53:06

Mesélte a szomszédasszony (4 gyereke van), hogy egyszer úgy bepöccent a sok szar disney-s műsorra, hogy talicskára rakta a tévét, és áttolta a szomszédba:-) Ott is maradt hónapokig.

2013.08.11. 23:21:10

Én megspóroltam a melót a talicskával... egyszerűen nincs tévénk :)

Sajnos ebben az országban (Anglia) még nehezebb menekülni a sok szartól, de mióta elköltöztünk hugoméktól (aki konkrétan a mickey mouse clubhouse-t nézette a gyerekével... és büszkén mesélte, hogy mennyi mindent tanult belőle a gyerek), nem vagyok hajlandó tévét engedni a lakásba... bár párom már puhítgat :)

tapsiful 2013.08.12. 11:46:10

A Teletubbiest én valahol értem. Huszonéves lehettem, amikor egyszer láttam belőle egy negyedórát (kora reggel, teljesen józanul), és nagyon durva volt, mert hirtelen előjött egy csomó kiskori emlék és hangulat. Szóval mintha tényleg elkaptak volna abból valamit, hogy milyen egészen kicsinek lenni.

Felnőttként mondjuk elég idegesítő lehet, azt elhiszem...

Algamonx 2013.08.14. 16:44:45

Én is utálom, de nincs mit tenni, századszor is meg kell hallgatni, pedig már falra mászok tőle. Már az agyamba is beette magát, azon kapom magam, hogy a zenéje van a fülemben...

manner 2013.08.18. 22:26:20

szerintem az annapetigergő rosszabb!! viszont versekből írt egy-két egész használhatót is az illető.

mollybloom 2013.08.20. 23:31:02

az annapeti förtelem, de a gyerekek imádják sajnos
süti beállítások módosítása