HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Brúnó pipa, a karácsony meg van mentve

2014.12.13. 15:01 dívamacska

Engem is utolért a jelenség, amit eddig csak amerikai karácsonyi vígjátékokban láttam: a kétségbeesett hajsza egy  bizonyos karácsonyi ajándék után, amit a ded oly hőn áhít. A szóban forgó tárgy egy Chuggington mozdony, motorizált, és nem Wilson, mert az már van. Azt hittem, karácsony előtt két héttel bőven ráérek az ilyesmire*, aztán amikor anyám elpanaszolta, hogy a játékboltban már nem kapott chuggingtont, rosszat sejtve elkezdtem utánajárni a dolognak. Iszonyodva láttam, hogy az összes netes játékbolt minden szóba jöhető chuggington vonata mellett az elfogyott/nincs készleten jelzés van. Végül a szomszéd város játékáruházából hoztam el az utolsó példányt (Brúnó) úgy, hogy telefonon lefoglaltam, és másnap nyitáskor már ott toporogtam, nehogy egy még kétségbeesettebb szülő ráígérjen az egyébként is borsos árra, és elvigye az orrom elől. És valójában még örülhetek is, hogy a lányomat a vonatok, a Repcsik meg a Verdák érdeklik, így nem kell csillámpónikra meg lotyóbarbikra költenem vagyonokat, sem beengedni őket a házamba. Sokkal jobb ez így.**

Sokat tanultam az elmúlt két napban az életről.

* Persze, mondhatnánk, hogy örüljön a büdös kölök annak, amit kap, máshol bezzeg háború van, de speciel én sem örülök bárminek, másrészt úgysem érti meg, hogy máshol milyen, harmadrészt hónapok óta hallgatom, mit szeretne karácsonyra, magamra vessek, amiért nem léptem időben.

** Nem tudom nem észrevenni a lány ovitársak szüleinek a szemében a sóvárgást, amikor mi vonatot viszünk az oviba, ők meg ilyen rózsaszín biszbaszokat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr646980055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nennial 2014.12.20. 13:13:39

Az baj lenne, ha Barbit szeretne?? Háát, ez nagyon fura...

dívamacska 2014.12.23. 14:33:18

@nennial: Miért fura? Amúgy nem lenne baj, de én szívesebben látok vonatokat a lakásban, mint barbikat. Ezt persze nem mondanám neki, csak a privát véleményem. Azzal játszik, amivel akar.
süti beállítások módosítása