HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Kutyusi kerestetik

2015.12.21. 21:44 dívamacska

Múlt hétfőn elveszett Kutyusi. Igen, AZ a játék. Amelyikkel a gyerek alszik, amelyiket mindenhová magával viszi, akinek a meglétét hamarabb csekkolod indulás előtt, mint a jogsiét, a tárcádét és a lakáskulcsodét. Valószínűleg az óvodába menet veszett el, bár a Nagy állítja, hogy bevitte magával, az óvodában viszont sehol sem találják. Kiplakátoltuk az útvonalat, rimánkodva, hogy hívjon, ki megtalálta. Semmi eredmény. Az IKEA persze már nem gyártja, miért is lenne egyszerű az élet? Találtam viszont egyetlen darabot a vaterán, megmutattam a Nagynak, hajlandó-e elfogadni új Kutyusinak, adnak hozzá ruhákat is, kutyakosarat, meg minden. Beleegyezett. Megvettem, megírtam az eladónak a szitut, persze, hétfőn azonnal küldi, legyen itt karácsonyra. Erre ír tegnap este egy levelet, hogy a lánya mégis inkább megtartja. Nagyon sajnálja. Én is nagyon sajnálom, hogy el kellett ezt mondanom a gyerekemnek, aki számolta a napokat, mikor ér ide az új Kutyusi. Aki beleélte magát, erre ma megint sírva alszik el, és én nem tudom megvigasztalni. Meg azt is nagyon sajnálom, hogy egy gyakorló szülő annyira hülye legyen, hogy csont nélkül elhiszi a kicsi gyerekének, amikor az rámondja egy játékára, hogy már nem kell, add el anya nyugodtan. És anya nyugodtan felteszi a vaterára. Aztán meg sajnálja, és megérti, hogy dühös vagyok. Nem dühös vagyok, fel tudnék robbanni, amiért a kibebaszott hülyeségeddel bántottad a gyerekemet. És tudja a józan eszem, hogy én is a saját gyerekem érdekét nézném, de azt is tudom, hogy eszembe nem jutna meghirdetni egy játékát, csak mert pár hónapja nem játszott vele. És józan ész ide vagy oda, most csak az van bennem, hogy valaki bántotta a gyerekemet, és megszakad a szívem, hogy nem tudok segíteni rajta, és én ezért tiszta szívemből gyűlölöm most ezt a vadidegen embert.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr288190280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

auberdine 2015.12.21. 23:21:29

német e-bayen láttam többet:
www.ebay.de/bhp/ikea-gosig
első blikkre annak tűnik, mint amit kerestek! bár karácsonyra már aligha lesz meg :(
a vaterás anyuka meg tényleg rohadjon meg.

dívamacska 2015.12.22. 09:57:07

@bluemoon2014: Haaah! Ez az! Nem is tudtam, hogy létezik még Zsibvásár, legott le is ütöttem, hála és köszönet!

dívamacska 2015.12.22. 09:58:40

@auberdine: Igen, én is láttam ezeket, csak olyan furcsa volt a fejük (30 euróért meg pláne). De kedves vagy, hogy segíteni próbáltál:-)

bluemoon2014 2015.12.22. 11:58:26

@dívamacska: de jó, remélem ezt tényleg eladják! :) tündér gyerek, hogy hajlandó elfogadni pótkutyát.

dívamacska 2015.12.22. 12:35:58

@bluemoon2014: Reméljük, tényleg elfogadja, és sikerül megszeretnie.
süti beállítások módosítása