HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Anyák napi rigó

2016.04.30. 13:53 dívamacska

Kaptam a Kicsitől anyák napi ajándékot, amit a bölcsiben csináltak: kerek, csillogó, hurkapálcára erősített karton, rajta a Kicsi mosolygós fényképével. Roppantul tetszik neki, mindenhová magával viszi, azzal is aludt. Valamit félreérthetett, mert én még nem nagyon nyúlhattam hozzá az ajándékomhoz, de mindenkinek megmutatja, és elmondja, hogy az az én ajándékom. Roppant cuki amúgy.

A férfi a háznál meg megszabadított tegnap egy jól fejlett rigófiókát a Raktáros karmai közül, így kelhettünk szombaton ötkor rigót etetni, nincsen elég bajom. Roppant cuki amúgy a rigó is, ahogy tátog a kaja után, csak ne kéne ilyen rohadt gyakran etetni. Hogy kell visszavadítani egy rigót a természetbe?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr1008675198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása