HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.02.16. 11:16 dívamacska

Egyedül maradtam itt, és furcsán. Ebbe lehet belejátszik Tori Amos is, de talán jobban a tegnap este és a múlt éjjeli álmom. Kicsit megtapasztalhattam, milyen lehet szembesülni egy olyan látomással, ahol hirtelen biztos tudássá válik számodra Isten léte, nagyon meredek érzés volt. Egy kicsit bánom, de talán mégis jobb, hogy végül mégsem vált számomra bizonyossággá a léte, lehet, nem viselném el. Elolvasva, amit ide pötyögtem, hát nem nagyon adja vissza, amit átéltem és el akartam mondani, elég hülyén hangzik az egész. Azt mindenesetre elárulom, hogy nem álltam tudatmódosító szerek hatása alatt, ezért is olyan furcsa az egész. Új vonást fedeztem fel magamban! Eddig soha nem éreztem késztetést arra, hogy a melóhelyen elkezdjek rúzsozni, de most, voilá! Élénkpiros rúzzsal tudatom nőiességem kivirágzását, és ezentúl így tervezem ajkaimat viselni. Mindennek tetejébe hétvégén szereztem intimtornás tankönyvet, mert közelebbi céljaim között szerepel a totális szexistennővé válás. Nem mintha panasz lenne rám, sőt, de jó pap holtig tanul. Szintén nem elhanyagolhatóak távlati céljaim, miszerint sem nem szeretnék szülés után kiesni óriásira tágult hüvelyemen keresztül, sem bepisilni nyanyakoromban. Hamarosan egyetlen acélos szorítással akár meg is ölhetek valakit! Igazi Fókusz-csemege lenne: "A férfi, mikor felkelt, még nem sejtette, milyen kegyetlen halált tartogat számára a sors..." Na jó, ez baromság, senkit nem lehet és nem is akarok megölni a farka elroppantásán keresztül, csak már régen rájöttem, hogy a pasik milyen hálásak érte, ha nem csak egyszerűen befogadja őket az ember magába, de képes akarattól függően rászorítani vagy lazítani, ráadásul így nekem is jobb és szeretem az elismerést is, no. Ami viszont furcsa, hogy elmondásaik alapján nem sokszor van részük ebben, szóval nagy karrier előtt állok. Egyébként nem is olyan könnyű ez az egész. Bizonyos részei egész jól mennek már most is, de vannak olyan feladatok, hogy nem is tudom megmozdítani az adott izmot, azt se tudtam, hogy létezik. Bele fog telni egy időbe, amíg szexistennő leszek szexfélistennőből. Egyébként nem tudom, mire verem magam, úgyse tudom kamatoztatni tudásomat túl sok emberen, lévén nem tudok pasizni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr615333533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása