HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.05.20. 09:38 dívamacska

És micsoda véletlenek vannak! Már lemondtam a kocka sörömről - amit minden ígéret ellenére nem kaptam meg múlt héten -, mikor tegnap este berúgják a szobám ajtaját, és voltpasi nyomakszik befelé egy kocka Staropramennel. Kicsit szerelmes lettem (kettő percre), főleg mikor megtudtam, hogy metróval hozta, nem autóval. Örültem neki, hogy még szeret, és sajnáltam, hogy én meg nem. Segített kitakarítani az akváriumot (ahol őszinte meglepetésemre három bébihalat fedeztem fel, bár kolléganőm szerint valószínűleg többen voltak, csak megették őket. Hihetetlen természeti drámák zajlanak az orrom előtt, én meg észre sem veszem.), bár ez inkább úgy nézett ki, hogy én a kád fölé hajolva súroltam, ő meg egy sörrel a kezében a budiról stírölte a seggemet. De nem baj. Ha hazamegyek, még mindig lesz egy megcsappant kockám. Ha kiürült, macskajátszótér lesz, a Dívamacska már tegnap este fixírozta, láttam.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr545333633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zaiya · http://www.google.com/ 2011.07.05. 19:12:15

This has made my day. I wish all postgins were this good.

Kathreen · http://www.yahoo.com/ 2011.07.06. 14:31:37

Furrealz? That's mravleosuly good to know.

Reignbeau · http://www.google.com/ 2011.07.08. 09:27:27

Hey, that's powefurl. Thanks for the news.
süti beállítások módosítása