HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2005.01.17. 17:02 dívamacska

A Dívamacska kezelési költségei átlépték a bűvös öt számjegyet, és még nem látszik az alagút vége. Voltpasi ma kegyeskedett felhívni, hogy csicsergő hangon elújságolja, hogy nem kell-e nekünk vagy valakinek a macskája, ami, ugye még nálad van, ugye (faszfej), mert ő most lakótelepi lakásba költözött (gyanítom a beújított picsához, aki így még rövidebb pórázon tarthatja az új ölebet), és hát így nem igazán tud macskát tartani. Úgy szerettem volna ráordítani, hogy te önző kibaszott seggfej, hetekig rá se basztál az állatodra, most is csak azért hívsz, hogy valami kurva miatt elrúgd magadtól, ember az ilyen, te barom, hogy dögölnél meg. De csak halkan elmondtam, hogy már régen döntöttem, csak gondoltam őt ez úgyse érdekli, az állat nálam marad. Nem, köszönöm, majd én állom a cehet. A Dívamacskáét is meg a többiét is. Akkor jó, köszi, csicsergés. Hogy lennél mától impotens. És a verebek azt is csipogják, hogy a beújított picsa befizette voltpasit egy mexikói útra. Szörnyű érzés rájönni, hogy egy jellemtelen, a kitartottságot vígan válaló senkiházival voltam ennyi ideig. Pofám leszakad. Míg az én életem kulcsszavakban: állatorvos, mintavétel, genetikailag módosított kukorica, magány, elértéktelenedés, számlahegyek, sírógörcsök, dührohamok és végtelen irigység. Persze lehetne rosszabb is. Például mindkét lábamat levágja a villamos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr435333988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása