HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.05.02. 21:00 dívamacska

Mert vannak ugye a kedvenc filmek, de ezek nem kedvencek, mert az egyik nem hasonlítható a másikhoz, mind más és más, mindet másért szeretem, mindet máskor nézem, sokszor, részeket újrázva, minden nap idézve belőlük. És van az az egy, amit mindig letagadok, mindig azt mondom, nekem nincs kedvenc filmem, pedig titokban van, csak annyira kedvenc, hogy tizenöt év alatt kétszer érkezett el az idő ahhoz, hogy megnézzem, mert annak feltételei vannak és körülményei, nem szabad hibázni, mert összetörik a varázsa, ki kell várni a tökéletes pillanatot, amikor le lehet emelni az ősrégi videokazettát a polcról, és elkezdeni nézni lassan, beleolvadni az örökre beivódott képekbe. Évek óta várom a következő tökéletes pillanatot. Pedig rettentő türelmetlen vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr995334621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása