HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.06.10. 19:30 dívamacska

Évekkel ezelőtt kukáztam egy cirka százéves fotóalbumot, néhány képeslap volt benne összesen. Ma délután a vidéki birtokon előkapartam, és kiszedegettem belőle a képeslapokat, hogy önként és dalolva válogatott családi fényképekkel töltsem meg. (Igen, tudom, hogy a közelgő halál előjele, mikor az ember kényszert érez rá, hogy mementót készítsen.) A képeslapok között volt hitleres üdvözlőlap (jellemző módon a Dob utcába küldték bizonyos Vogelék), 37-es eredeti izlandi képeslap Reykjavíkból, valamelyik Apponyi gróf tollából meg egy csomó izgalmasság. A családi fotókat rendezgetve pedig rá kellett döbbennem, hogy a családomat ábrázoló képek nagy többségén piálás folyik. Mondtam is anyámnak, hogy azért mégiscsak túlzás, hogy az összes lakodalmas képen az én nagyanyám van legelől, és mindig valami pálinkásüveget lenget az egyik kezével, a másikkal meg mulatós mozdulatokat tesz. Kezdem érteni szegény nagynénémet, aki azért utálta meg a lakodalmakat, mert az összes hétvégéjét holmi lagzikban töltötte lánykorában, tudnillik nagyanyám özvegy volt, ezért a lányait cipelte magával bulizni, merthogy egyedül mennie nem illett. Nehéz sorsok tömege van a mi családunkban, úgy ám.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr365334655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Champ · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 04:36:15

Your article was excellent and eriudte.

Armena · http://www.yahoo.com/ 2011.07.06. 14:30:27

Now we know who the snesbile one is here. Great post!

Bubby · http://www.google.com/ 2011.07.08. 06:15:10

And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me srtaihgt.
süti beállítások módosítása