HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.07.25. 12:51 dívamacska

Fáradt vagyok, nyűgös vagyok, agyonnyom a geci sok meló, terrorizálnak az állataim, kétezer forintom van a következő két hétre a hatvanezernyi befizetetlen számla mellé, és kivan a faszom az egésszel, különben is. Félreértések elkerülése végett: a befizetetlen számlák két hét múlva sem lesznek befizetve, az illetékhivatal megbüntet jól, amiről a vidéki birtokra megy az értesítés, amitől anyám kiborul, már előre rosszul vagyok az egésztől. Tény, hogy nem tudok bánni a pénzzel, de akkor is kivan a tököm azzal, hogy csak a fizetésemből nem tudnék megélni. Persze, elmehetnék valami multihoz feladni önmagam és kiskosztümben teambuildingen virigykedni és megbaszatni magam részegen egy-nyolc kollégával a marketingről, de ezekhez speciel kurvára nincsen kedvem. Miért kell választanom a között, hogy azt csinálom, amit szeretek, de vessek magamra, ha nincs pénzem, ez egy ilyen szakma, vagy dolgozom meló mellett is, mint egy hülye, esetleg bevállalom a fent részletezett szituációt az állandó terrorral és idegösszeomlással? És nyilván még egy szót sem szólhatok, mert például nincs gyerekem, és nem vagyok jól fizetett főorvos kilencvenezer nettóért. Az lenne csak az igazán bosszantó. Ja persze, tudom: el lehet húzni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr575334693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása