HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2008.04.21. 19:58 dívamacska

Kész, vége, befejeztem. A lelkemet kitettem, mindent elkövettem, bájologtam, hogy biztonságban érezze magát, finom falatokat raktam ki, mert jaj szegény kóbor Vendégművész. Az sem zavart, hogy csütörtök éjjel arra értem haza, hogy az ágyamról távozik iszkolva. És erre azt kell látnom, hogy a feltételezésemmel ellentétben (a feltételezésemet eddig kizárólag arra alapozhattam, hogy mindig nagyon lányosan viselkedett, merthogy a hátulját sosem fordította felém, most már értem, miért) a Vendégművész nem csak hogy kandúr, de vacsorázás után, mint aki jól végezte dolgát, a szemem láttára jelzett oda komótosan a konyhaszekrény ajtajára. Így hát mostantól a menyétajtó lezárva, a két semmirekellő meg majd hozzám igazítja a közlekedését, mert a kisujjukat sem mozdították, hogy ne legyen a lakásomból macskavizelde. Én tényleg egy Ace Ventura vagyok (nagy humanista és jeles állatbarát), de ebből elég.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr75334834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maggie · http://www.yahoo.com/ 2011.07.05. 18:56:24

It's spooky how celevr some ppl are. Thanks!

Gloriana · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 14:15:25

I thohugt finding this would be so arduous but it’s a breeze!

Almena · http://www.bing.com/ 2011.07.08. 08:05:54

This information is off the hiozol!
süti beállítások módosítása