HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2008.10.29. 17:03 dívamacska

Hogy én hogy gyűlölöm a modern technikát. Ma megbeszélésre igyekeztem Duna-torony negyedik emeletére. Tudtam, hogy nem olyan egyszerű a be- és a feljutás, de kicsit meglepett, hogy még a lift önálló kezelését sem merik az emberre rábízni, de ki vagyok én, hogy felülbíráljam a moszadosszupertitkospentagonos védelmi izék fontosságát és létjogosultságát. Az udvarias portásember és liftesfiú odakísért a lifthez, a kártyájával aktiválta vagy mi, benyomta nekem a 4. emelet gombját, majd magamra hagyott két hölggyel, akik saját kártyák büszke tulajdonosaiként önállóan rá tudták venni a liftet, hogy az vigye őket az 5. emeletre. És itt kezdődött a baj. A lift ugyanis valami miatt nem állt meg a 4. emeleten, így kénytelen voltam felmenni a két csajjal az ötödikre, ahol ők közölték velem, hogy a lépcsőházban le tudok gyalogolni egy emeletet. Így is tettem, majd anyázva szembesültem vele, hogy a negyediken szintén csak kártya segítségével (a nyakamat tenném rá, hogy a liftes kártya nem jó a sima ajtókhoz) tudnék kijutni a lépcsőházból a folyosóra. Ez akkor lesz igazán fasza, gondoltam, ha most visszamászok egy emeletet, ahol rádöbbenek, hogy itt sem tudok kimenni a folyosóra, és fogoly leszek a lépcsőházban egy életre. De szerencsém volt, az 5. emeleten nem kártyás ajtó volt (Terroristák! Súlyos hiba a rendszerben, jegyzeteljetek!), így visszajutottam a folyosóra, ahol megpróbáltam liftet hívni. Az hamarosan meg is érkezett, beszállva azonban hiába nyomogattam bőszen a 4. emelet gombját, a lift baszott rám, mert nem volt kártyám. Megfordult a fejemben, hogy talán titkos számláló van a panelban, és x darab érvénytelen gombnyomás után automatikusan hegyes karók vágódnak ki a lift falából, és a tükörhöz szegeznek, de már túl ideges voltam hozzá, hogy féltsem az életem, és dacosan úgy döntöttem, hogy én innen bazdmeg nem mozdulok. Egy idő után elindultunk felfelé, majd a 15. emeleten beszállt két üzletember külsejű férfi, akiknek elkezdtem rimánkodni, hogy isten nevében tegyenek már ki a negyediken, de sajnálkozva közölték, hogy az ő kártyájukkal csak a földszint és a 15. emelet viszonylatában lehet közlekedni. Elképesztő. Így lementem velük a földszintre, ahol agyérgörcs közeli állapotban kirángattam a kedves portásembert a pultja mögül, aki vertikális kálváriámat végighallgatván sajnálkozva közölte, hogy hát igen, volt már gond a lifttel. Anyátok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr775334913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boog · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 09:17:36

You keep it up now, udnesrtnad? Really good to know.

Rocky · http://www.bing.com/ 2011.07.06. 16:54:45

I can't believe I've been going for years wthiout knowing that.
süti beállítások módosítása