HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2011.05.16. 16:37 dívamacska

Aszongya a WHO, hogy aki tud, legalább fél, de lehetőleg inkább két évig szoptasson. Két évig, atyaég, mi a lófaszért? Egy kétéves gyerek már bőven mindent eszik, mi a rákért még anyatej is neki?* És aki szül három gyereket két év különbségekkel, az hat évig megállás nélkül szoptat? Az egyik csecsén egy újszülött lóg, a másikon meg egy kétéves?** Mint valami bennszülött törzsnél, száz évvel ezelőtt? Ez most vicc, ugye?

Elképzelem, ahogy a boltban jön utánam a kétéves gyerekem, és üvölt, hogy ciciii, ciciii!!! Mekkora gáz lehet már.

*A kötődéssel senki ne jöjjön, ha addig nem volt, utána sem lesz.

** Ilyenkor milyen tej termelődik vajon? A kétéves is újszülöttnek valót szop?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr185335077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Addrienne · http://www.yahoo.com/ 2011.07.06. 14:00:28

This makes everything so completely pinaless.

Katka 2011.07.07. 00:31:59

Szia. Szerintem az oxitocin kell nekik, és a megszokás + anya, ebben a sorrendben. Én megszívtam, mert a mikk-mukk (kisfiam) nem akar lejönni a szerről még (most 16 hónapos). Szép dolog a szoptatás, meg bensőséges is, bla-bla-bla. El sem tudom képzelni, hogy valamiféle műtét nélkül az egyre jobban zacskóhoz hasonlító melleim csak töredékében lehetnének a régi formájukban.

Blue · http://www.yahoo.com/ 2011.07.09. 05:13:41

Now that’s sbtule! Great to hear from you.

manka 2011.11.18. 10:42:50

a kisebbhez igazodik a tej és én már láttam a villamoson anyja melltartójában kotró kétévest és rettenet élmény volt és tök jó hogy kommentelhető a blogod, a szülés utáni két hetes poszt alapján jutottam ide, nekem is oylan volt :(. jó lett volna, ha kkor meglelem, mert továbbolvasva komolyabban elhittem volna, hogy tényleg van remény.

Ismeretlen_27731 2011.12.05. 14:38:53

a who iránymutatásokat a szegény afrikai országokra szabták, ahol nincs biztosítva az iható tisztaságú víz. Nekem is állandóan a WHO irányelvekkel jöttek - mert nem tudtam csak két hétig szoptatni, szaranya ugye -, és akkor elolvastam töviről hegyire hogy mégis mi a fasz az... szóval Timbuktuban szoptassanak csak szépen két csecsből két gyermeket, az lesz nekik a jó. Itt ha nem tudod, akkor viszont ne csináljanak már lelkiismeretfurdalást a szerencsétlen anyában.... grr

Voldevie · http://vol-de-vie.blogspot.com 2012.11.11. 19:53:57

Erről a Trónióok harca jut eszembe, abban volt egy nőci, aki az amúgy már elég nagy gyerekét szoptatta még. Valóban nem keltett túl normális hatást.
süti beállítások módosítása