HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.03.18. 20:51 dívamacska

Mivel már kertes házban lakunk, és itt a tavasz, beindultak a kerti munkák. Ennek jegyében elmentünk ma mindenféle bokrokat venni, hogy legyen málnánk, ribizlink, meg egyebünk, jól jön még a zombiholokauszt idején (akárcsak a veteményes, amiből még semmi sem kelt ki, de ha így megy tovább, nem is fog, mert a kurva macskák feszt abban henteregnek meg ugrálnak. A hentergésbe már a kölyök is beszállt, de ő még irányítható, ezért őt a tökfélék egyelőre üres parcellájába helyeztem hentergés és sarazás céljából, így legalább további kár nem keletkezett.) A kertészetben örömmel fedeztem fel, hogy a cserepes, kiültetésre kész klematiszt potom 650 forintért vesztegetik, gyorsan be is tettem egyet a kosárba. A pénztárnál meglepően sokat fizettem, de nem forszíroztam, gondoltam, biztos valamelyik gyümölcs volt drága (ár ugyanis nemigen volt rajtuk), de erre meg muszáj költeni. Hát nem, bassza meg. A számlát áttanulmányozva iszonyodva fedeztem fel, hogy a kurva klematisz 3750 forint volt. 3750 forintot fizettem egy cserepes virágért, ami alig 1 cm magas! És igen, a cserépen jól olvashatóan ott virított a helyes ár, tehát én basztam el. Egész úton hazafelé ezen nyöszörögtem, pedig nem vagyok kifejezetten spúr, de bakker, ennyi pénzt egy gazért... Ha ezek után nem futja be körbe az egész telek összes kerítését, én biztos isten, hogy felgyújtom.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr615335108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nilüfer 2012.03.19. 09:42:40

Nos, te legalább egy élőlényt vettél, majd jól belep mindent, de én az unokámnak vettem hétszázötvenért fejlámpát, mert az kell, ráadásul kettő volt egy csomagban, a bolondnak is megéri. A pénztárnál aztán kiderült, hogy volt egy hármas is a hetes előtt, csak szemüveg nélkül nem tűnt fel:D Nagyon füszü fejlámpák, legalább nálunk is van, haza is vihetett a gyermek egyet, mert a pénztárnál melyik őrült nagyszülő hagyná ott az efféléket:)

Ismeretlen_26205 2012.03.19. 14:01:51

Majd meglátjuk. Még kidögölhet a nyomorultja.

r- 2012.03.19. 20:27:49

klematiszarfekvesben jo dealt csinaltal, ennyivel tudlak biztatni:)

Ismeretlen_26205 2012.03.19. 21:42:55

Igen, tudom, hogy drága növény, ezért is örültem meg annyira a 650 forintnak...

zora 2012.03.22. 14:47:20

én azt se tudtam mi ez a klematisz, pedig vidéken nőttem fel, rágugliztam, fingom sincs mi az eszmei értéke, de ha belegondolsz, mennyit basztál el a gyerekre a születése óta, fogadjunk rögtön nem tűnik olyan drágának a virág!;))
süti beállítások módosítása