HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.12.20. 14:08 dívamacska

Ma reggel elmentem hát a váci kórházba vérvételre. Az elmentem szó valami olyasmit takar, hogy az ember szépen és egyszerűen elmegy A pontból B-be. Ez nálunk új zajlott, hogy felkeltem háromnegyed hatkor, miután elkészültem, felkeltettem a kölköt, aki aludt volna még vagy két órát, de viszonylag jól vette az akadályt, összeszedelődzködtünk, majd miután lekapartam a szélvédőről a jeget, még sötétben elindultunk Dunakeszire anyóshoz. Amikor megláttam a kibaszott 2-es utat, első gondolatom az volt, hogy szarok az egészre, forduljunk vissza. Végül sikerült alig tíz perc késéssel leparkolni anyósnál, gyerek lead, indul Vác felé, közben iszonyodva néztem a szemközti sávot, amiben Sződligetnél állt a sor vége.* Miután megérkeztem a rendelőhöz, először a portás vezetett félre, utána a vérvételes nő, majd a kartonozóban a stancika sipákolni kezdett, amikor megtudta, hogy most járok itt először, mert akkor rengeteget kell írnia, de végül csak bejutottam a terhesgondozóba, hogy megkapjam a beutalót a vérvételre. Csakhogy nem kaptam meg, mert sajnos otthon felejtettem a terheskönyvemet, anélkül meg hogy képzelem. Próbáltam megtudni, mi olyan fontos a terheskönyv jelenlétében, tekintve, hogy csak múlt héten váltottam ki és kizárólag olyan információ szerepel benne, amit én diktáltam fejből(!) a védőnőnek a kérdéseire, tehát ezt most is megtehetem, ezenkívül a múlt heti testtömegem és vérnyomásom van még benne, de ezeket is meg tudom mondani. Akkor sem lehet. De miért? Nem, és kész, jöjjön vissza holnap.**

A visszafelé út Dunakesziig másfél kibaszott órán át tartott úgy, hogy hála a helyismeretemnek, a környék összes vadcsapását és szurdokját igénybe vettem, hogy minél többet le tudjak vágni a 2-es útból.

Történt mindez azért, hogy elvégeztessek egy, az orvosok többsége által mostanra teljesen túlhaladottnak és fölöslegesnek tartott vizsgálatot. Ha a teljes vérkép- és a vizeletvizsgálatnak nem látnám némi értelmét, legközelebb akkor mennék a váci kórház felé, amikor ötpercesek a fájásaim.

UI: Az előbb megnéztem a terhesség alatt javasolt vizsgálatok és védőnői ellenőrzések listáját. 23 darab van benne! És csodálkoznak, hogy a magyar egészségügy romokban hever.

*Ekkor még nem sejtettem, hogy a visszaútnál már Vác határában lesz a dugó vége.

** Közben anyóssal megfejtettük az okot. Nyilván azt hiszik, nem is vagyok terhes, csak anarchista módon úgy próbálom bomlasztani a magyar egészségügyet, hogy elvégeztetek egy nem terhesek esetében semmilyen eredményt nem adó vizsgálatot, és ezzel anyagilag jól megterhelem az OEP-et. Mondjuk a védőnő sem ellenőrizte, hogy tényleg terhes vagyok-e, csak benyögtem, miért jöttem, ő gratulált, és kitöltötte a könyvet. Szóval attól még, hogy visz valaki terhes könyvet, nem alhattok nyugodtan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr765335155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása