HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2012.12.22. 15:00 dívamacska

Mondanom sem kell, hogy a tegnapi terhesgondozós nő ki sem nyitotta a terheskönyvet, úgy írta meg a beutalókat. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mire nem egészen másfél óra múlva hazaértem, a lakás feldúlva, a fiókok kirángatva, a dobozok kiborítva, laptop miegymás eltulajdonítva, röviden: kiraboltak minket, mint a szar. Karácsony előtt három nappal. Amikor beléptem az ajtón, még konkrétan ott lengett a cigifüst az előszobában*, azaz nyilván akkor léptek ki az ablakon, amikor én megálltam a ház előtt. A három, összesen talán negyven éves járőr kicsit tétován körbenézett,** írogatott valamit, majd mondták, hogy a helyszínelő kollégák fél-egy óra múlva jönnek, addig ne nyúljak semmihez. Ez volt fél tízkor. A helyszínelő kollégák valamivel öt előtt futottak be, rendkívüli haláleset miatt. Nem lepődnék meg, ha egész Pest megyében ez az egy szerencsétlen technikus lenne állományban. Közben megérkezett anyósom feldúltan, akit a férfi a háznál riasztott, hogy menjen át, mert ő éppen Tatabányán van, és én biztosan ott zokogok kétségbeesve. Akkor mondjuk pont olvastam és kávéztam, de kedves tőlük. Summa summarum, egész nap tétlenségre ítélve gubbasztottam a hideg romokon***, este hat lett, mire elkezdhettem takarítani. Ma a rendőrségen kezdtem, tajtékoztam egy sort a biztosítón, akik megkövetelik, hogy sátoros ünnepeken is kettő napon belül tegyek bejelentést postai úton, de ők egy kibaszott ügyeletest nem tudnak a telefon mellé ültetni hétvégén, letiltattam a mobilnetet, és hasonló karácsonyi hangulatú dolgokat intéztem.

Kedves betörők! Az egyetlen, ami vigasztal, hogy a történtek ellenére biztosan állíthatom, hogy az én életem alapvetően klassz, a tiétek meg szar. És örökre az is marad. És szinte biztosan mindig is az volt. És ez pontosan az, amit a magatokfajta érdemel, bármit károgjanak is a libsi jogvédők az állítólagos megélhetési bűnözésről és a hasonlókról. A végére pedig küldenék nektek egy dalt. Ja, nem tudtok angolul. Hát, én ebben is jobb vagyok nálatok.

*Ezért külön a mocskos kurva anyátokat. Ha már betörtök valahová, legalább viselkedjetek, primitív parasztok.

**Az egyik, amikor benézett a teljesen szétdúlt szobába, megkérdezte, ezt a betörők csinálták-e. Egy pillanatig csak bámultam rá, aztán higgadtan közöltem, hogy nem, mi így élünk. Normális?

***Mert ugye a széttört ablakhoz se nyúlhattam, amin át bejöttek.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr175335156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_31653 2012.12.22. 18:05:49

sajnálom. karácsonyi ajiket remélem nem vitték el. ja és az utolsó bejegyzésért 100 pont (a 10ből)

Ismeretlen_26205 2012.12.22. 18:23:32

Könyveket meg játékokat ezek nem visznek. Bezzeg a malacperselyt kifosztották:-)

Eszter 2012.12.22. 19:36:57

hozzánk a múlt héten törtek be (Belváros, a Bazilikával szemben - nem mintha ez mentességet jelentene, nem tudom, miért írtam ezt most le...), ajtó berúgva, minden kiforgatva, de csak 2 db órát vittek el és a malacperselyt nálunk is. MINDEN mást itt hagytak. Amikor megláttam az ajtót, lelki szemeim előtt már láttam, ahogy az egész lakás ki van fosztva. De nem! Se TV-t, se Apple cuccokat, de borotvát, se notebookot, semmit nem vittek el, pedig szépen arathattak volna... Mi nem vártuk meg a helyszínelőket, a járőrök azt mondták, hogy nem érdemes, mert úgysem csinálnak semmit (!!!). Úgyhogy rendet raktunk. Tényleg a kurva anyját az összes ilyennek. De tudom, hogy szar érzés az egész.

Ismeretlen_26205 2012.12.23. 12:08:53

Én is kizárólag a biztosító miatt vártam meg a helyszínelőket meg csináltam végig az egész rendőrségi procedúrát, pontosan tudom, hogy semmi egyéb értelme nem volt.

Ismeretlen_47160 2012.12.23. 17:31:54

Óbaszics. Tőlem csak egy telót loptak el egyszer, de nagyon átérzem.

darkside 2012.12.23. 21:15:02

Sajnálom. Sajnos a rendőrség nem áll a helyzet csúcsán. A biztosító is megérne egy misét, olyan dolgokat kérnek a károk igazolására.

Ismeretlen_26205 2012.12.23. 21:19:13

Ne is mondd, előre félek.

darkside 2012.12.26. 17:27:19

Van is mitől, sajnos. A biztosítók ügymenetéről nincsen sajnos kisfilm, de a következő linken láthatod a náluk csak egy hajszálnyival jobbak, hogyan csinálják: http://youtu.be/aZEMGxWg--I?t=17m46s

Ismeretlen_26205 2012.12.27. 14:36:29

Azért remélem, nem kell a ház meg a buldózerek közé feküdnöm:-)

WICCA 2012.12.30. 15:04:12

bocs hogy ide írom, de miért "bejelentett támadó weboldal" a dream????? régi olvasója vagyok

Ismeretlen_26205 2012.12.30. 22:37:32

Az lenne? Nekem ehhez semmi közöm!

zsoka horvath 2013.01.05. 14:32:01

BÚÉK! Mik a fejlemények?Remélem már sikerült kissé megnyugodnod.

Ismeretlen_26205 2013.01.07. 10:47:24

Köszi, sikerült. Majd ha utalt a biztosító, teljesen nyugodt leszek:-)

kavicsq 2013.01.17. 16:06:46

gondolom pont leszarod, de hátha... http://bloggerina.nlcafe.hu/
süti beállítások módosítása