HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.06.03. 09:46 dívamacska

Amúgy meg igazuk volt azoknak, akik szerint a fiúk sokkal macerásabbak. Tény, hogy csórikámnak elvileg csak néhány naposnak kellene lennie max, de lassan kezd kikészíteni, hogy éjjel két és fél óránként kel enni, nappal meg simán lehúz akár négy órát is. De legyél csak tizenakárhány éves, büdös kölke, ahányszor hajnalban jössz haza a buliból, annyiszor verlek én ki az ágyból reggel fél hétkor, és zavarlak ki kapálni, biztosisten.*

* Az apja lelkes partner lesz ebben, az tuti.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr985341373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farfadet 2013.06.04. 10:26:55

Szerintem hamarabb is bosszút állhatsz: fog ő még csokiért könyörögni.
Nekem fiam van; nappal alig alszik, éjjel meg 8-9 órát. Szóval fajtája válogatja. Meg az van, hogy egyszer mosolyog rám és minden meg van bocsájtva. :-)

2013.06.16. 00:53:45

Az én fiam simán végigaludta az éjszakát kábé onnantól, hogy hazavittem a kórházból, pedig délután/este elég raplis volt, mert gyötörték a gázok rendesen... szóval szerintem nem nemfüggő.

Kph 2013.07.11. 13:44:40

....a lanyom 16 honapos.szuletese ota nem aludtam tobbet, mint 3 orat egyhuzamban... Hja kerem, kemeny feladat egy zseni nevelese - ezzel biztatom magam!
süti beállítások módosítása