HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.06.27. 21:07 dívamacska

Amióta van egy koraszülött gyerekem, arra kellett rájöjjek, hogy a világ tele van koraszülöttekkel, legalábbis körülöttem mindenki családjában, baráti vagy üzleti köreiben van legalább egy koraszülött, aki nagyon picinek és betegnek született, és képzeljem, már ekkora. Itt mutatják, mekkora, és feltűnt, hogy mindenki minimum két méter magasra teszi a kezét. Mostanában azonban kezdek gyanút fogni, hogy ezek a koraszülöttek tényleg mind akkorák mostanra, mert az én koraszülöttem valami rémisztő módon nő és gyarapodik. Fellapoztam a nagyobbik súlygyarapodásáról szóló feljegyzéseket, és döbbenten állapítottam meg, hogy a kicsi mostani súlyát csak valamivel három hónapos kora után érte el, pedig majd egy kilóval nehezebb volt a születésekor az öccsénél.

Szörnyet teremtettem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr445381216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isolde 2013.06.28. 11:27:45

:) Most nem tudom, hogy viccelsz-e vagy ezen komolyan gondolkodsz, de ha komolyan, akkor az anyatejes csecsemőknél van az a jelenség, hogy az első 3 hónapban hirtelen extrém súlyra tesznek szert, és utána amikor elkezdenek mozogni, akkor azt lemozogják és már nem híznak, csak nyúlnak meg izmosodnak. És az anyatej, a tápszerrel ellentétben a zsírsejtek méretét nőveli és nem a számukat, vagyis tejjel akármilyen kisdisznó lehet csecsemőkorban, nem lesz nagyobb esélye rá, hogy kövér kisgyerek / felnőtt legyen.

dívamacska 2013.06.28. 14:02:13

Igen, tudom. (Nem aggódom. Csak meglepődtem.) De azt mivel magyarázod, hogy a szintén kizárólag anyatejen élt nagyobbik nem fejlődött ilyen szédítő iramban? Pedig makkegészséges volt.

isolde 2013.06.28. 15:31:36

Hát, eleve kicsit meredekebb a fiúk görbéje, de nem tudom, a koraszülötteket hogyan kell nézni.
lány
www.who.int/childgrowth/standards/cht_wfa_girls_z_0_6.pdf
fiú
www.who.int/childgrowth/standards/cht_wfa_boys_z_0_6.pdf

indiscriminating power 2013.07.11. 21:21:30

@indiscriminating power:
Három mondatban: "Scientists at Northwestern University in Illinois studied 770 men from birth until they were 22 years old. From that, they found that infants who gained weight the fastest had sex earlier, got laid more often and reported higher numbers of sex partners. Also, they were more athletic later in life."
süti beállítások módosítása