HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Kovácsék és a női emancipáció, bármi legyen is az

2013.09.06. 22:16 dívamacska

Történt egyszer, tíz éve, hogy négyen laktunk egy tizedik emeleti panelban. A nagyszobában egy pár, Bea és Dani, a két kicsiben én meg egy srác, bizonyos Levi. Aztán egyszer csak a párocska szakított, Levi meg berimánkodta magát a koliba, és ottmaradtunk három szobára ketten a Beával. Két lehetőség kínálkozott: elköltözni, vagy keríteni harmadik embert. Felbaktattunk hát a főbérlőékhez megbeszélni a helyzetet, és ott én életem egyik legszürreálisabb beszélgetésébe bonyolódtam, amit a mai napig emésztek.

A főbérlőék, bizonyos Kovácsék, ötvenes házaspár, felnőtt gyerekekkel. Kovács néni kedves, értelmes asszony, a férje kissé tompább, nehézkesebb észjárású, ezt már korábban megállapítottam. Elmondjuk nekik, hogy Beáék szétmentek, ezért Dani lekoccolt, és Levi is hamarosan költözik. Erre felfigyel Kovács bácsi, és részvevően hozzám fordul:

Kovács bácsi: Magát is elhagyta a barátja?

Montag: Nem, miért?

Kovács bácsi: Mert hogy ő is elköltözik.

Montag: Ja, a Levi? Ő nem a barátom, semmi közünk egymáshoz.

Kovács bácsi (láthatóan nem érti): De hát most mondták, hogy ő is elköltözik.

Montag (türelmesen): Igen, de ő nem a barátom, soha nem volt közöttünk semmi.

Kovács bácsi (teljesen értetlenül): De hát egy lakásban laktak.

Montag (szintén kezd kicsit értetlen lenni): Igen, de külön szobában.

Mire Kovács bácsi kivágta az adu ászt: Na de egy férfinak igényei vannak!

Nem vagyok nagyon ostoba, de beletelt egy kis időbe, mire felfogtam, hogy itt tényleg arról van szó, hogy 2003-ban, Magyarországon, él olyan ember, aki szerint ha egy férfi és egy nő egy fedél alatt él, ott a férfinak jogában áll dugni a nőt, sőt, elképzelhetetlen, hogy ne így tegyen. Mert neki igényei vannak!

Az ominózus mondat amúgy pár perccel később ismét elhangzott. Nevezetesen akkor, amikor kiderült, hogy nem zárkózunk el egy esetleges férfi lakótárstól sem. Ekkor figyelmeztetett minket jóakaratúan Kovács bácsi, hogy na de egy férfinak igényei lesznek ám!

Meg is ijedtünk, el is költöztünk villámgyorsan.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr615498646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2013.09.14. 08:11:21

Abban igaza volt a bácsinak, hogy a férfiaknak igényei vannak, de azért a többségü(n)k nem 1 állat, bár ebben néha kételkedek.
süti beállítások módosítása