HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.10.04. 16:17 dívamacska

Nem fogok én már aludni többet sohasem.

Három éjszakán át 4-5 órákat aludtam, tizenhét szakaszban*. A kicsi két egymást követő éjjelen át játszotta azt, hogy másfél-két órákon át sírt, szakaszokban, de mindvégig alva. A második éjszakára a nagy is beszállt a buliba, aki megbetegedett, volt olyan óra, hogy hatszor mentem be hozzá*, kínlódott a nyomorult nyilván, én is hóttideg vagyok, ha nem tudok aludni a bedugult orrommal. Tegnapra már én is beteg voltam (a kicsivel együtt), rettegve vártam az estét, hány ezerszer kell kelnem. És lám! Az egyetlen esemény a múlt éjjelen az volt, hogy a kicsi háromkor felkelt szopni, a többi néma csend reggelig.

Csakhogy.

Az nem úgy van, hogy az ember ilyenkor csak úgy alszik. Ezerszer felriadtam, nem létező neszekre. Szoptatni kell? Orrot fújni? Anya, szomjas vagyok? Nem takarózott ki? Nincs bent László? Semmi? Akkor jó, visszahanyatlás. De ekkor sem ment könnyen az alvás. Mert ötpercenként orrfújás, a maradék időben a dugulás miatti forgolódás, felriadás kiszáradt torokra.

Tudom, egyeseknek nem lehet a kedvére tenni.

* Ehhez tegyük hozzá, hogy az utóbbi hónapokban ritkán tudok egyhuzamban három óránál többet aludni, mert a kicsi még mindig konokul kétszer kel szopni.

** Bement az apja is, de az nem szüntette meg a visító hangon előadott, elnyújtott anyuciikaaaa! anyuciikaaa! monológokat. Ez a szar a beteg gyerekkel, még a szülőben is válogat, az egyéb rigolyái mellett.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr275551584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farfadet 2013.10.04. 20:02:20

Ez is valami? Az én gyerekem két hete van kórházban, a láza makacsul nem megy le, óránként kell kelnem mérni. Két hete! Az alvásmegvonás az egyik legdurvább büntetés.

farfadet 2013.10.04. 20:04:19

Jaj, nem akartam bunkó lenni, mindenkinek a saját baja a legnagyobb.

dívamacska 2013.10.04. 21:12:15

Semmi gond. Mi baja van szegénynek?

farfadet 2013.10.04. 21:38:25

Gége meg tüdőgyuszi. Semmi előzménye nem volt, csak kicsit köhögött és ez lett belőle. (élménybeszámoló itt: farfadet.blog.hu/ )
Nálatok mi baja a gyerkőcöknek?

dívamacska 2013.10.05. 10:56:24

Csak közönséges nátha. De már messze én vagyok a legbetegebb.

farfadet 2013.10.05. 14:48:09

én mindig hőbörögtem, mikor azt mondták nekem régebben, hogy egy anya sosem lehet beteg.
gondolom, neked sem főz senki egy teát sem.
süti beállítások módosítása