HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.10.14. 21:27 dívamacska

Hogy én hogy imádok egyedül lenni! Nagyon szerettem egyedül élni is, a kisgyerekes-családos állapotomban pedig azt viselem a legnehezebben, hogy alig lehetek magam. Nem titkoltan ezért is várom annyira, hogy a gyerekek nagyobbak legyenek. Ha megvan a minimum napi néhány egyedül töltött órám, sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok. Mindig is úgy gondoltam, hogy inkább az a furcsa, ha valaki nem tartja saját magát jó társaságnak, és nem tud, nem szeret egyedül lenni. Meg az is fontos, hogy a magány órái ne kizárólag kötelességekkel kelljen töltenem, mert az nem ér, olyan, mintha nem is lettem volna egyedül. Nagy kár, hogy ez ma luxusnak számít szinte mindenki életében, pedig az ember agya ilyenkor virul a legjobban, ekkor jönnek a klassz ötletek, tisztulnak le a gondolatok, születnek meg a fontos döntések. Ha király leszek, mindenki kap naponta két magányos órát.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr195568668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pause 2013.10.15. 22:56:19

pedig tenyleg jo neha magammal,ezert is szeretek uszni jarni,vagy zenet hallgatni buszon,vagy csak ulni csednben a kertebne,igaz ott 10 percnel tobbet nem birok magammal lenni:D

[i.] · http://macskatasztrofa.blogspot.hu/ 2013.10.16. 00:19:10

pontosan ezért féltem leendő családomtól ezeket a napi higgadtan eltöltött x órákat :( amíg ketten leszünk, ez nem is annyira gáz, mert mindketten ilyenek vagyunk.. nade majd a gyerek(ek) mellett? :D nálam a macska is olyan izgő-mozgó, folyton ordít, dumál, ahogy a száján kifér, még jó, hogy kinti jószág :D
süti beállítások módosítása