HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

A remény hal meg utoljára

2015.08.19. 21:33 dívamacska

Egy hete még tombolt a kánikula, minden nap a folyó mellett próbáltunk túlélni, aminek vize azonban, hallgasson bár a folyó a Duna névre, olyan húgymeleg volt már, mint a Velencei-tónak gúnyolt kacsaúsztatóé, de tudom, ne válogassak, ha még mindig a nyolcban laknánk, a legközelebbi medence a Köztársaság téri metrómegálló teteje lenne. Arra azonban nem számítottam, hogy az enyhülésért elmondott fohászaim pont ott és pont akkor hallgattatnak meg, amikor mi, azaz három felnőtt ember, plusz hét gyerek, ebből négy darab egyéves (két ikerpár, biztos vonzom őket) strandolni óhajt a Homoksziget névre hallgató zátonyon. A vihar nem tartott tovább húsz percnél, de ordenáré buli volt. Próbált már valaki ikerbabakocsit tolni harminc centis homokban, zuhogó esőben, orkánerejű szélben? Aztán keresztül az erdőn, keskeny ösvényen, gyökerek között, majd egy kiszáradt folyómederben folytatva a maratont? Mondjuk az egyik anyuka fel is adta, megfordult inkább, és hátrafelé próbált futni, rák módjára vontatva az üvöltő gyerekeivel megrakott járművet. A Nagy a menet élén szaporázta, papucsban, de legalább pucéron, mert a kedves édesanyja elfelejtett ruhát vinni neki, a vízibugyi meg ki tudja, hol volt akkorra, de hát úgyis szarrá ázott volna rajta minden, szóval faszmindegy. Én hátul próbáltam gyorsabb mozgásra bírni a Kicsit, de közben annyira röhögtem a babakocsi-vonszoláson, komolyan, rém jól szórakoztam, amellett persze anyáztam is, hogy a picsáért nem bírta ki még egy óráig, és persze amilyen peches vagyok, a pár kilométerrel arrébb lévő kertünk fölött már biztos nem esett, locsolhatok ma is.

Aztán valahogy mindenki eljutott a kocsijáig, addigra merő csatak, sár, víz és falevél volt, aki csak mozgott. Félig vakon próbáltam a gyerekeket bekötni az ülésbe, mert annyira ömlött az eső, hogy patakként folyt végig a fejemen, bele a szemembe, egyenest, és közben azon gondolkodtam, miként távolítom el a cirka fél kilónyi tocsogó homokot a papucsomból, hogy haza tudjak vezetni*, amikor a szintén merő sár, víz és falevél Kicsi felnézett rám, és bizakodó hangon megkérdezte:

- Fagylaltozóba?

* Mezítláb nem tudok vezetni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr927719772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása